(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beypazarı Kurusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beypazarı Kurusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim gerçekten beypazarı hem kurusu hemde insanlarının güzelliği beni büyüledi benim kızım beypazarında tarih öğretmeni gittim gördüm hayran oldum ve bu güzelliğe de gülümsedim güzel bir resimdi:)yüreğin var olsun şair arkadaşım sevgi ile kalın
Kadir Bey, Bilmediğim duymadığım "Beypazarı Kurusu"bir şiire konu olabildi ise demek ki değerli görülen bir şey.Sağ olun bunu da öğrendim sayenize. Şiirinizde öz olmuş Kutlarım...Saygılarımla...
Değeri, Allah'ın nîmeti... Memleketimin bütün güzellikleri bilinsin isterim. Şaşırtıcı olan, herkes, kendine bir rol üstlenmiş, ondan aşağısı konuları klasına yakıştırıp- öne çıkarmıyor; câhil aklım böyle, kimsenin önemsemediği vida, cıvata değerinde işleri önemser, kendime iş edinirim...
Kısaca, bir Trabzon Gönüllüsü... doğuştan beri... sözü ne uzatır dururum ki... iş olsun işte.
Sağlıkla kal.
kadiryeter 03.02.2013 Merkez İlçe- Trabzon'dan yazdım.
Geç kaldın- geç... biz çayı demledik içtik; Sen, Kastamonu televizyonuna gittin herhalde... çayın demini az önce döktüm...
Baypazarı Kurusu'ndan var, yârın 9,5'da dâvetlisin... sabaha uyuyup kalırsan sensiz yeriz ha.
Gelip hesap sorma.
Akşamın Hayır Ola Ustam... konu yeme- içmeden açılınca, hatıra böyle sözler gelir; maksat gönül sohbeti... "Sen" dediğime bakma(söz gelişi); saygımda kusur sayma Ustam...
Hangin köye gelmem gerekiyor? Fındık bahçeleri arasında mıdır? Her evin kapısında bir de fırın, serenti, harmanların ve bahçelerin kenarlarında sayfan var mıdır?