Sonunda yalnızlığa teslim oldum yalnızlığımı seviyorum
Uzun zaman önce, Şu yağan yağmurun altında yürüyordum. Dolu taneleri çalı dallarına, Beyaz sürme çekince, Soğuk havada sıcak, sıcak gülüyordum.
Şimdi, Yağmur taneleri ile aramda, Eğreti buğulanmış bir cam var. Beni yarım yamalak ısıtan sobamda, Ne bir odun var ne bir köz var. Sobam elektrikli, Yazdığım şu satırlarda, Aşk olmayınca ne gönül var ne his var.
Aşk, Âşık olanlarla birlikte gitmiş. Şimdi, Yağmur tanelerine uzaktan bakıyorum. İnsan cinsi, Beş duyu organı ile kala kalmış. Bense, Zamanın bir yerinde bıraktığım, Hislerimi arıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hislerimi Arıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hislerimi Arıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzünlü bir sevda şarkısı dinler gibi okudum dizelerinizi. Seven yüreğin kendi halindeki buruk yalnızlığı ister istemez okura da yansıtıyorsunuz. Değerli paylaşımınızı ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Şimdi bir eline güneşi, ötekine ay'ı alsa insan, üzerine de yıldızlar serpilse; zirvesine dokuna bilse göğün, ya da merdivenle inebilse arzın merkezine. Toplayıp bildiklerini, ona verilen tüm bu güzellikleri, bırakıverir yalnızca duygu yüklü bir iç çekişe.
Kıtlık var sevgili şair kıtlık. Bir vakitler bol bol sanılan, bitti gitti gelmez geri. Ama çok da üzülmemek lazım: Zira hala kıymeti korunaklı bir yerlerde, en çok da yazabilen kalemlerde gizlidir arananlar.
Aşk, Âşık olanlarla birlikte gitmiş. Şimdi, Yağmur tanelerine uzaktan bakıyorum. İnsan cinsi, Beş duyu organı ile kala kalmış. Bense, Zamanın bir yerinde bıraktığım, Hislerimi arıyorum.
..
aşk, öyle yüce bir duygu ki, ölünceye kadar bekemeye aramaya değer...
Hayelden geçer hamamlar hanlar...
Tebrik ederim ....