(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--Hayalmi gerçekmi?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--Hayalmi gerçekmi?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne diyebilirimki şairim.denilecek herşey söylenilmesi gerken en güzel sözler söylenmiş, güzel hakkeden tüm yorumları almış bu güzel şiir.bana sadece sizi canı gönülden tebrik etmek kalmış geriye.kaleminiz ve güzel yüreğinizin sesi dilerim hiç susmasın.saygılarım selamlarımla...
Bir saman alevi sonrasında, yerinde yeller esen küller vardı şiirde ve ateşin o yakıcı gazabından boynunu bükmüştü nadire güller... Şiirinizi okurken aynı zamanda kulaklarımı çınlatıyordu o şarkının ezgileri ve nağmeleri; ''...Hayal mi gerçek mi gördüğüm bilmem! Elden ele gezen güle dönmüşsün...'' Harika bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ederim Üstad. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
..şair dediğin gariban olur, gariban dediğin şair olur.. biz öyle paraya pula tamah etmeyiz.29 harftir tüm sermayemiz :) ..yazan yüreğinize sağlık......................................
Varlığın gece mi, yoksa tan mıydı? Damarımda akan, acep kan mıydı? Bedenimde olan, senden can mıydı? Hayal mi, gerçek mi, adını sen koy. ************************************************ Kana, cana, ruha işlemiş ve sevgiliye özel yazılmış dizelerdi. Efendim, beğeni ve takdirlerimi bırakıyorum, esenlik dileklerimle...
Varlığın gecemi yoksa tan mıydı? Damarımda akan acep kan mıydı? Bedenimde olan senden can mıydı? Hayalmi gerçek mi adını sen koy.
Sevdamıza dair açan güllerin Boynuma sarılan narin ellerin Seviyorum diyen tatlı dillerin Hayalmi gerçek mi adını sen koy.
Söz Ve Müzik Hüseyin zarar 24/01/2013
HARİKA BİR ŞİİRİN KOLAY SORULARININ ZOR CEVABI MUATABI NE CEVAP VERSİN ÇOK GÜZEL BİR ESER YÜREĞİNE KALEMİNE KUVVET YÜREKTEN KUTLARIM SELAM VE DUA İLE A.E.O
Değerli kardeşim.harika bir şiirdi.sanki okurken terennümler kulağımda raks ediyorSevmek inanmaktır. Sevmek yaşamaktır. Sevdiğini kendisi gibi, kendisinden de çok duyumsamaktır. Sevmek sevdiği olmaktır. Sevmekte ikilikler kalkar, bir olmalara gidilir. İki ten, iki kalp, iki gönül yoktur sevgide. Tek bir kalp olunur, tek bir yürek olunur. Sevmek paylaşmaktır. Sevdiğiyle sevdiğini paylaşmaktır. Sevdiğiyle kalbini bölüşmektir sevmek. Ki tek kalp olunsun..Ama bunlar hep gerçek sevgide olur.
Sevgide son yoktur. Sevgiler hiçbir zaman son bulmazlar. Biten sevgiler yoktur, bitmiş gibi görünen sevgiler vardır. Vazgeçiş de yoktur sevgide. Yaşandıkça yaşatılır sevilen.Bu sevgide ömür boyu sürmesi gereken sevgidir kardeşim.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
AYRILIK ŞARKISI Hep kandırdı gönlümü güzelin aşk çağrısı Kanayan yara oldu bendeki kalp ağrısı Çekmediğim kalmadı kader denen yazgıdan Ağlatır beni her gün bu ayrılık şarkısı. Çalmadı hiç kapımı özlenen o sevgiler Hazana erdi ömrüm tükendi hep ümitler Sevdiklerim ne zaman kadrimi bilecekler Ağlatır beni her gün bu ayrılık şarkısı. İLKAN SAN
NOT.sevgili arkadaşım.eşimin kanseri metastas yaptığı için kemoterapi alıyor.bende onunla meşgul olmak zorundayım.Eskisi, gibi favorilerimi, dolaşıp şiirlerini okuyamıyorum.Ancak benim şiirimi okuyanların şiirlerini okuyup yorumlayabiliyorum.buda en az 10 günümü alıyor.tabii her şiire yetişemiyorum.kusuruma bakmayın.sizleri asla unutmuş değilim.selamlarımı gönderiyorum ,iyi günler diliyorum.,sağlıkla kalın......
suzan çelik tarafından 1/25/2013 6:16:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
efendim gönülden kutlarım bu güzel eserini sanırım umduğumdan daha güzel olmuştur daima dinlenilir olması dileğimle kutlarım bu değerli eserin yazarını ve besteleyenini saygılarımla selamlar