(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------Dilim seni .... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------Dilim seni .... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Malum ki iletişimin temel unsuru dil. Doğruyu söylemek, kalp kırmaktan kaçınmak şiarımız olmalı. Şiiriniz; insana yazdıklarını ve konuştuklarını muhakeme ettiren ve hisse kapılması gereken mükemmel bir eserdi.Bütün samimiyetimle kutluyorum Üstad. Şiirin ses yorumunda İsmihan hanımı da ayrıca kutluyorum. Gönüllerinize sağlık...
Çok güzel bir özeleştiriydi bu hepimiz için geçerli. Kemiği yok işte heryere dönüyor dilimiz. Ve bıraktığı yaranın tamiri yok maalesef. Lokman Hekime sormuşlar hastamıza ne yedirelim diye "Acı söz yedirmeyin de ne yedirseniz olur" demiş. Dilin bir insana verebileceği zararın en güzel tarifi bu galiba. Çok güzeldi dizeleriniz. Tebrikler ve saygımla
dilim etti beni dilim dilim.Bu dille ne kalpler kırılıyor ne gönüller yıkılıyor. Meydanı boş buldular mı yalanlar havada uçuşur işte.Yerli yersiz konuşur bazıları. Dil yarası mı kılıç yarası mı daha ağır dense dil yarası ağır gelir nefsimize. Yüreğinize emeğinize İsmihan Erdoğmuş hanımın da nefesine sağlık.Sevgiyle kaın.
Değerli üstadım, Hüseyin Bey! Bu nadide gönül sayfanızda dinlediğim şiiriniz muhteşemdi. Duru anlatımıyla uyumlu ve ahenkliydi bu güzel şiir. Seçkin kaleminiz her daim var olsun. En içten selam ve saygılar.
Değerli kardeşim,nekadar güzel,değişik bir şiir böyle.çok sevdim ben bu şiiri.insanın başına ne gelirse bu dili yüzünden geliyor.dil burada mecazi olarak kullanılıyor ama ,genede bu sözleri söylerken dilin rolü çok büyük.iki düşüneceksin,bir söyleyeceksin.hiç bilmediğin konularda işkembe-i kübradan atmayacaksın,malayani konuşmayacaksın.dil ile ilgili bir sürü Atasözü varda,ben bununlailgili minicik bir hikaye anlatacağım.''''Günün birinde evin beyi uşağına derki:Akşama misafir gelecek en tatlı yiyeceği al getir pişir.uşak gelir sofraya misafirin önüne dil getirir.Efendisi ertesi gün yine misafir için çarşıya gönderir uşağı.derki...bugünde misafirim gelecek en acı yemekliği al getir ,pişir der .uşak yine dil alır gelir.misafir gidince efendi uşağı çağırıp bunun sebebini sorar.oda derki:efendi en tatlı sözü ve en kötü sözü dil söyler.pazarda bundan başka yemeklik bulamadım der.adam düşünür ve uşağına hak verir ve onu ödüllendirir.ne demiş atalarımız:Dildir sevdiren ,dildir dövdüren.'''çok harika bir şiirdi kutluyorum kardeşim.
İNSAN OLMAK KOLAY DEĞİL - AHMET SELÇUK İLKAN
Durup durup bana sorma Bunu bilmek olay değil İnsan doğduk insan ama İnsan olmak kolay değil
Kalpten başka bir yolu yok Aşktan başka bir dalı yok Kitabı yok okulu yok İnsan olmak kolay değil
Yüreğinde sevgi yoksa Gözlerinde şefkat yoksa Dünyalar da senin olsa İnsan olmak kolay değil
Neler gördük bu dünyada Neler verdik bu uğurda Sultan olmak kolaydı da İnsan olmak kolay değil!
suzan çelik tarafından 1/22/2013 12:45:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hatır gönül nedir bilmez yıkarsın Dilim seni dilim, dilim, dilerim. Haddini aşarsın üste çıkarsın Dilim seni dilim, dilim, dilerim.
Dilin kemiği olmadığından mıdır nedir, olur olmaz istenmeyen yöne kayma yaptığında, insanı zora sokuyor, bu her alanda da mevcut ne yazık..gerek dost yıkımlarında gerekse sevda da, sitemkar bir serzenişti dillerimize, selam ve saygılarımla hocam..
Dil adamı rezilde eder vezir de eder derler ya ne çok dille ilgili atasözü vardır dilimizde halk arasında.. ne güzel anlatmışsınız manidar anlatan dizelerdi yürekten kutlarım değerli şair saygımla..
Ne geliyorsa dilimizi tutamamaktan geliyor başımıza gelenler AH! bir tutabilsek onu.. kemiksiz olduğundan her tarafa meyilli hocam çok güzeldi beğeniyle okudum saygı ve selamlarımla
şiir çok güzel hocam. ama resim insanın içini bir hoş ediyor. sayfaya ilk geldiğimde görür görmez mause tekerini hemen aşağıya kaydırdım. sonra yavaş yavaş resmin altına kadar çıkıp öyle okuyabildim. saygılarımla
Günümüze,konumumuza çok uyğun etkili ve mükemmel bir şiirdi, Ve aynı zamanda Şiirinde kullandığın resimde çok uyğundu. Dil insanı rezilde eder vezirde diye boşa dememişler. Gönülden kutluyor sayğıyla tebriklerimi bırakıyorum.
İnsanın başına gelen iyilik de musibetler de genelde dilinden kaynaklanır... Güzel ve manidar, aynı zamanda ders alınası bir anlatımdı... Kıymetli Kardeşim, Bu nefis şiirinizi okuyup, bir anlık öfkeye kpılınca dil ile neler yapılabileceğini de anladım... Sizi kalbi saygımla kutlarım... Baki selamlarımla...
Konuşursan sen dilinin mahkumu olursun susarsan dil senin mahkumun olur sanırım böyleydi söz. Anlamlı bir şiirdi kardeşimi kutluyorum. Sevgi ve selamlarımla.
çok güzel ve yerinde bir özeleştiriydi. anlamı inkar edilmeyen mükemmellikte dizeler. dil işte...yapan da o yıkan da...Yunus ca: söz ola kese savaşı, söz ola yitire başı... söz ola ağulu aşı, bal ile yağ ede bir söz...ee, sözü de çıkaran dil işte. tebrikler,selam ve saygılar sunuyorum...HŞT
Şiir de seslendirme de çok güzel. Kutlarım. Saygılarımla...