Tomurcuk mu çiçek mi demeden Sokaktan bir rüzgar esti adres sormadan Bir bağırtı koptu dışarıdan, bu ses oğlumdan, Daha yeni çıkmıştı,15-20 dakika olmadan Acı feryattan başkası gelemezdi bu çığlıktan Baba koş baba koş, nefes gitti Musa’dan, Elim ayağım birbirine dolandı ne gelir elimden Arabaya atladım bir anda vardım durmadan, Hastahane yolunda bir kuş gibi ruh gitti aldırmadan, Can boğaza gelip dayanmış,gözüm karardı birden Çare bulan yok mu diye bağırmak geliyordu içimden, Oysa sevk Allah’aydı,ferman çıkmıştı padişahtan, Çok sevdiğimiz yavrumuz Musa uçtu gitti avucumuzdan, Dün otopsi için aldılar görevliler yanımızdan, Ağlamalar, bağırmalar,inliyordu hastahane duvarlarından, Daha 16 yaşındaydı desen de beyhude,alıyor Azrail dinlemeden Geldi ve gitti,üç günlük dünyanın çilesine dalmadan, Bir gün de ona yuva kurulmuş ,haber geldi Çengelin mezarlığından; Namazını kıldık,yuvasına bırakıp döndük ardımıza bakmadan, O saatten sonra başladı,ayrılığın hasreti yaşlar döküldü gözlerden, Benim yavrum dışarıda hala kendini toparlayıp giremedi kapıdan, Ne yapalım oğlum kader bu,herkes bir gün ayrılacak aramızdan, Belki de biz veda ederek gideriz,herkesten evvel buradan Anlatsam da, yüreğim acıyor baba ,arkadaşım bir anda gitti yanımdan, Dayanamıyorum,her zaman yanımdaydı,son nefesini yanımda harcadı, Hasret bu olsa gerek,onu daha iyi tanıdım şimdi, 24 saat dolmadan Münib neredesin diye çağıracak gibi, Telefon elimde onun arayacağı vakte kilitlendim akşam vakti, Acılar her yanımı dağladı,Musa utanmadın mı sattın bizi, Musab’la ikili tabanca gezeceğiz,bir yanımız eksildi, Sizin eve nasıl uğrayalım,yüreğimizi yakar annenin acıları , Ey kardeşim!senden sonra yüreğimizden bir damar çekildi, O damarda senin kanların yüreğimize karışırdı, İçtiğimiz sular ayrı gitmez, babam ne zaman arasa birlikte bulurdu bizi, Bu mısralar,acımıza dayanamayan babamın kaleminden saçıldı, Duygularını zor tuttu ama,bizim kardeşliğimize o da hak verdi, Bu duygularını nasıl yazabildiğini,çok isterdim senin de görmeni, Sana rahmet diliyorum canım kardeşim Musa! İlkokul 1. sınıfta tanıştığımız günlere gittim bir anda, Baktım ki,koca 10 yılı birlikte yaşamışız bu yalandünya da Senden sonra bir daha anladım ki,bu yalandünya yar olmayacak hiçbir kula!.... İnşallah huzuru kalp ile divana durursun,Allah’ın huzurunda!... 20.01.2013 18.05-19.03 Çengelköy/İST EROL KEKEÇ NOT:Dün hakka yürüyen çok sevdiğimiz yavrumuz Musa yıldız’ın anısına,Canı gibi seven Oğlum Muhammed Münib’in duygularının tercümesi,16 yaşında, oğlum ve benim kollarım arasında bir anda Hakka yürüdü,bizi derinden etkiledi,Anne ve Babasının biricik yavrularına Allah’tan rahmet diliyorum.Anne, babası ve sevenlerine de sabır temennilerinde bulunuyorum....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GÜN VEDA ETTİK MUSA'YA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GÜN VEDA ETTİK MUSA'YA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Genç yaşta toprağın kucağına bıraktık musa evladımızı ebedi bir hayata doğru attı adımlarını belkide yaşayacağı uzun seneler kuruyordu bir anda yıkıldı umutları Ölüm bu bellimi ki ne zaman kaşlarını çatacağı Allah'ın taktiri derler hani sevdiği kullarını erken alır yanına Musa evladımızı çok sevmiş ki erken yaşta aldı huzuruna Dilerim Allah'tan Mekanı cennet olsun Allah Ailesine ve yakınlarına sabır versin Alaha emanet olun sevgilerle dayıların bir tanesi
Öncelikle evladımıza allahtan rahmet kederli ailesine ve siz sevenlerine sabırlar diliyorum.Elbette har canlı bir gün ölümü tadacaktır diye cenabı hak ve kainatın efendisi H.Z.M.S.V.efendimizde buyuruyorlar..Lakin genç ölümü acı oluyor dost.Duyarlı yüreğinize sağlık...Mekanı cennet toprağı bol olsun
ebedi bir hayata doğru attı adımlarını belkide yaşayacağı
uzun seneler kuruyordu bir anda yıkıldı umutları
Ölüm bu bellimi ki ne zaman kaşlarını çatacağı
Allah'ın taktiri derler hani sevdiği kullarını erken alır yanına
Musa evladımızı çok sevmiş ki erken yaşta aldı huzuruna
Dilerim Allah'tan Mekanı cennet olsun
Allah Ailesine ve yakınlarına sabır versin
Alaha emanet olun sevgilerle dayıların bir tanesi