(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustum// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustum// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen de susmak en güzel konuşma şeklidir. Ama konuşmak bize verilen en güzel hediye.. Belki de susmadan önce bol bol konuşmak gerekir kim bilir. Gerçi anlattıklarımız da karşımızdakinin anlama yetisine kalmış ya..Güzel ve güzel olduğu kadar anlamlıydı şiir..Ben daha çok acı ve hüzün hissettim şiirde.Sevgiyle kal.
Çaresizliklermi susturur insanı...Görürken bilirken çığ gibi ses olmak isterken cılız bir ses olarak kalmanın faydasızlığı mı susturur insanı.. Bu kadar ak varken ben karayım mı derek yürek.. eğer bunlar ak ise bunun için mi susar... Yaralara ilaç olamadığı içinmi susar.. Örgütlenemediği için mi susar.. Sahiden susarmı susabilirmi inanmış insan.. gören insan.. bilen insan..suskuları çığlık olmazmı yüreğinde.. ve kanamazmı oluk oluk.. Işık olup aydınlatmaya devam şair yok susma hakkınız dedim ben.. gerçi dememe ne gerek susmayacak ki bu yürek... şu an sadece hissetmeye ihtiyaç var anlaşılan...Herkesin sustuğu coğrafyaya şimdi ne çok gereksiz insan konuşuyor gözleri aç nasıl nemalanırım ne alırım diye.. Ve inananlar bilenler birer birer yok edilmeye susturulmaya çalışılırken susmak olmaz be şairim... sevgimle dostlukla ve saygımla şairim...
Şimdi mağrur bir devriliş arifesindeyim Diriliş diye bağırıken gözlerim Kanayan yumruklarım Çiçek yolar gibi komşu bahçede Saatleri yeniden kuruyorum Bu dünyaya ait değilim diyorum Dünyanın umurunda olmasamda Tavşanları ciddiye alan bir dağın Ölümünün korkunç olacağını biliyorum
şiire şiirle seslenmektir belkide en estetik susuştur şiir..kimsenin duymadığı bir dille susmak..selam şair
mana derinliğiyle yerine yakışan imgeleriyle kaleminizden nefis bir şiir okudum susmalar hep asil kalplere yakışır yüreğinize sağlık Taylan bey saygı ve selamlarımla
..anlamı derinceydi..lakin ademi yalnız koymadı tanrı..nefes olsun diye ona eş yarattı :)) bir onlar bir oldular uzun süren beraberliklerinde ... akıttıkları o kadar gözyaşları oldu ki ikisininde ...epey uzun sürdü bu ağlayış bu yakarış aşk adına..yalnızlığın acısını yaşadılar.. ..ve ilk acıyı onlar tattı..ve ilk ihaneti de .. ve ve ve bir garip ademoğluyuz işte...
Sustum.
ne büyük söz
kutlarım abi_can
gönlün kalemin dert görmesin
selam ile...