(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---Sana Mecburum.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---Sana Mecburum.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alatımdaki sadelik ve akıcılık bir harika ve içerikte sevgi vurgusu nefisti, yürekler içten geldiği gibi konuşursa böyle olur gibi... Kıymetli Kardeşim bu güzel eserinizi okumaktan mutlu oldum... Selam ve saygılarımı yolladım... Allah'a emanet olunuz...
Bu sayfaya gönül rahatlığıyla geliyorum. Zira sayfada adamakıllı ŞİİR var. Şiirin çatısı ana teması öyle güzel oturtulmuş ki. Emek emek kısaca emek bu işte!
Ve şiir özü ile sözü ile çok güzel bir hece idi. Tebrikler şairim. Selamımla.
Değerli kardeşim .yine sayfana çok güzel bir hece kondurmuşsun,nazlı bir kelebek gibi titriyor şiir.çünkü sevdiği gidiyor.o da arkasından gitmek için kendisini mecbur hissediyor.Dertler renk renk, acılar çeşit çeşit? İçinden çıkılmaz çileler, solduran sancılar, inleten elemler, imbik imbik süzülen üzüntüler, üzerinden silindir gibi geçen gamlar? Yük ağır, yalnızlık daha ağır? Yalnızlık ağırlığıyla yürümek yoruyor, keder kelimeleri kalbi kanatıyor? Kanatlar kırık, rüzgâr esmiyor, neşe yağmıyor? Umut bulutlar uzakta, eller boş, yürek sızı dolu? Çağlayan acılar ağlatıyor? Bu acı sızlatıyor kavuşmak isteyenlerin yüreklarini.silip atıyor kafasındaki güzel düşünceleri.Ama asla yüreğindeki o koskoca sevdayı silip atamıyor ve unutamıyorsun.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Sayın YAS.KAN güzel bir heceydi, tutarlı, iddialı, kararlı... Kilimi ( halı olsa daha etkili olurdu ya neyse seven kilime de katlanır elbet) sermiş bandoyu mızıkayı davulu zurnayı hazır etmiş bekliyorsunuz. Umarım anlar ve gelir. Çok güzeldi, tebrik eder saygılar sunarım.
6+5 hece ölçüsüyle mükemmel kurgusu ve bütünlüğüyle duyguları hissettiren güzel bir şiir okumanın hazzıyla ayrılıyorum sayfanızdan.. yürekten kutlarım değerli şair..Saygımla...
EVET ŞEBNEM HANIM İBRAHİM SADRİ VE HATTA NİCE ŞAİRLERİN İSİM BENZERİ ŞİİRLERİ VAR BEN YAŞANMIŞ BİR OLAYI ANLATMAYA ÇALIŞTIM SAYFAMA ZİYARETİNİZ ONUR VERDİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM