Ne çetin bir zamanda gaflet içine daldık Gövdemiz kökümüzden saklanıp ar ediyor Akıp gitti seneler ahir zamana kaldık Söz özüne muhalif aklı inkâr ediyor Bin yaşasın diyorsan beni sokmayan yılan Benimle dost olamaz yılandan medet uman.
Bu asra isyanımdır ortada ayan beyan Daha dün gemileri dağdan yürütmedik mi? Ne çabuk unutuldu tarihe damga vuran Kıtalar arasında hükmü büyütmedik mi? Sen ki büyük ecdadın gözlerinin feriydin Sen ki yedi cihana nam salan neferiydin.
Uyan millet-i Beyza bu korkunç sefaletten Noel kutluyor hala gencecik umutlarım Daha medet bekliyor batıya riayetten Yeniden gel İbrahim kırılsın tüm putlarım Birer birer soldular ceddin tomurcukları Şimdi ağlar haline ümmetin çocukları.
Arzu halim derindir kime desem dinmiyor Zorba hükümdar oldu zulme boyandı her yan Böyle kabına küsmek hiç içime sinmiyor Yeniden kıyam etsin her hücrende heyecan Dağları titretecek sendeki bu cesaret Geçmişine sahip çık uyan ey aziz millet.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamana isyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamana isyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel tutulmuş, kabzasından bir hançer. Hançer ki yüreklerin "kadar"larını ölçer Takdir de susar bazan,teşekkür se, az olur Cevrü cefa aşığa, olsa olsa, naz olur...........El ve yüreğinize sağlık.
Bin yaşasın diyorsan beni sokmayan yılan Benimle dost olamaz yılandan medet uman. .........Neredeyse hepimizin dönüştüğü Bencilliği resmeden Ve ona alınması gereken tavrın ifşaası olan bu beyiti özellikle seçiyorum.Allah sizden ve Kaleminizden razı olsun.(Amin)
Arzu halim derindir kime desem dinmiyor Zorba hükümdar oldu zulme boyandı her yan Böyle kabına küsmek hiç içime sinmiyor Yeniden kıyam etsin her hücrende heyecan Dağları titretecek sendeki bu cesaret Geçmişine sahip çık uyan ey aziz millet.
BU ŞİİRİ ŞİM NEFESİNDEN DİNLEMEK VARDI MUSTAFA ABİM.. SAYGIM VEDE ÇOKCA TEBRIKLERİMLE
en güzel asırda (teknolojik)yaşıyoruz ve dertlerimiz daha da büyük,elbette ki önce AR kayboldu sonra vücuttaki DAM-AR yıltıldı,ve bu millet laik olmadığı bir yerde duruyor,inşallah bu döngüden bir an önce uyanacağız,Hakk'ın keşlamına Peygamberimizin (SAV)sünnetlerine sarılarak tekrar dünyaya şeref vereceğiz, yeter ki duyarlı olalım ...geleceğimiz olan evlatlarımızı geçmişine sahip çıkan,geleceğine emin adımlar ile giden yiğitler ,bacılar yetiştirelim inşallah
bu şiirde özlediğim günleri ve istemediğim sahneleri bir arada yaşadım ,kendi adıma payıma düşeni aldım .değerli dostum Mustafa Doğan gardaşımı tebrik ediyorum
Bende afet hanım gibi düşünüyorum araya bir serbest şiir koysaydın-- bu şiirde anlam dolu güne gelmeyi hak eden bir eser yüreğini kalemini kutladım dost muhabbetle selam ve DUA ile kal.
Hançer ki yüreklerin "kadar"larını ölçer
Takdir de susar bazan,teşekkür se, az olur
Cevrü cefa aşığa, olsa olsa, naz olur...........El ve yüreğinize sağlık.
Bin yaşasın diyorsan beni sokmayan yılan
Benimle dost olamaz yılandan medet uman. .........Neredeyse hepimizin dönüştüğü Bencilliği resmeden Ve ona alınması gereken tavrın ifşaası olan bu beyiti özellikle seçiyorum.Allah sizden ve Kaleminizden razı olsun.(Amin)