(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİRPİKLERİNDE TUZ LEKELERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİRPİKLERİNDE TUZ LEKELERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen bir söğüt ağacı bazen yalnızca bir söğüt ağacı seni yeryüzündeki herkesten daha iyi duyabiliyor susarsın susar kalırsın için biraz burkukça … ________ne kadar doğru bir ünlemden geçtim. bir anda şiirinizi okuyunca.. bazen herşeyden daha çok etrafımızdaki sessizliğin tabiatı, bize en yakın olanlardan bile daha iyi duyabiliyordu gerçekten bizi.. yalın bir anlatımdı.. ve şimdi ne söylersem söylim sözlerim yetmiyecek kelimlerinize.. o kadar güçlü duruyorlar ayakta tebrik ediyorum sevgilerimle..
...... bazen bir söğüt ağacı bazen yalnızca bir söğüt ağacı seni yeryüzündeki herkesten daha iyi duyabiliyor susarsın susar kalırsın için biraz burkukça … ................ özgün dizeler hüznü yaşattı bize ...belli ki usta bir yürek kalemden döküldüler gönlümüze... Harika bir şiir olmuş...ve fonla uyum da ....
okudukça kendimi gördüm şiirde. yüreğine sağlık. öyle güzel dile getirmişsin ki.
"hayata değdiğim yer bir tuz zerresi kirpiklerimde kırılan ses tuzun sesi tuz bastım kalbime sakladım seni yürüdüğüm ömrüm değil keskin bir tuz hikayesi"
alışkın yağmurlar getirir mi seni bana yalnızlığıma son verir mi o dinleyen yağmur ne kadar tutar içinde anlattıklarmı taşmaz mı hiç... bizim taşımadıklarımızla...