(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ GÖNÜL BİR OLURSA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ GÖNÜL BİR OLURSA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevginin güzelliğini dizi dizi işleyen gönlün sevecenliğini örnekleyerek adam olmak için insan olmayı gönülleyen..Ve kalacak olan bu kubbe de hoş bir seda..Tebrik ederim.. Esen kalınız.Erdoğan Vural
Hele bir de gönlü güzel düşerse Dilbaz olur sözlerini seçerse Öğünlerin sevgi ile pişerse Gönüllerde sürur, şen gül olacak.
İki gönül bir olursa dünyada Gökyüzünde uçuşurlar rüyada Akıl nerde? Edep orda, hayâ da Evin bin bir çiçek, gül gül olacak.
Hele sen kalbine işle nakışı Başlayacak sevgi balı akışı Değişecek âlemlerin bakışı Sen bir melek, yüzün sümbül olacak.
Her bir satırınızla yüreğimizi ferahlattınız. Rabbim gönlünüzdeki güzellikleri daim etsin. Satırlarınızda insanın ruhunu ısıtacak, kalbine merhem olacak öğütler var. İnşaallah yaşayanlardan oluruz. Altın değerindeki nasihatleriniz için Rabbim sizden razı olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Allah yâr ve yardımcınız olsun.
Değerli hocam Alah; eş'in, evladın, dostun, arkadaşın ve komşunun edep ve hayalısını versin cümlemize. Dizeleriniz nakış gibi işledi yüreğimize. Sağolun, varolun. Selam ve saygılarımla.
evet çok güzel demişsiniz. akıl nerde ise edep ve hay^da da oradadır zaten. sevginin akıllısıda her zaman yerli yerinde ve oturaklı olur. güzel işlenmiş dizeler elinize sağlık.
ÜSTAT HER KITASI AYRI DEĞERDE BİR ŞİİR,SEVGİNİN GÜZEL YÜZÜNÜ SİZİN KALEMİNİZDEN OKUMAK AYRI BİR GÜZELLİK YÜREĞİNE SAĞLIK.... SAYGI VE SEVGİLERİMLE..İBRAHİM KARAÇAY
insan olmayı gönülleyen..Ve kalacak olan bu kubbe de hoş bir seda..Tebrik ederim..
Esen kalınız.Erdoğan Vural