Karanlık sokaklarda önümü aydınlatan sokak lambasını Yağan yağmurdan sonra yürüdüğüm çamurlu yolları Arkama dönüp baktığım geride kalan adımlarımı Her damlada gözlerimden süzülen gözyaşlarımı Unutamadım... Geçmişden bugüne yaşadığım kötü anılarımı Çok sevip de kıyamadığım onca kadını Bir korkak gibi bırakıp kaçtıklarımı Ve gecenin ayazında içtiğim onca sigarayı Unutamadım... Aslında unutamadım dünden bugüne yaşadıklarımı Ne kadar unutmak istesemde unutamadım Tek bahanem vardı o da inanmamaktı Ne yaptıysam ne ettiysem başaramadım Unutamadım... Ne yapayım vicdanım el vermedi kötü de olsa Onca yaşanmışlıkları çöp gibi savurup atmaya Gönlüm el vermedi... En iyi olduğuna inandığımı yaptım, Küçük bir çocuk gibi karanlık yerlere saklandım Öylece büzülüp oturup sesimi çıkarmadım Kabuğuma çeklip pustum ve sustum... Ne kırmak istedim bir kalbi Ne de umut vermek istedim... Korkumun üzerine yürümek yerine kaçtım Kaçtım ama yine de unutamadım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAMADIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAMADIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.