Düştün gözlerimden İki damla yaş gibi. Soyunur rengini gece Büyür, dağ olur yalnızlığım.
Ne zamangece olsa Bir çocuk ölür içimde. Sinemde yer etmiş hüzün Beynimde depremler Yüreğimde dolaşır ucu zehirli oklar
Sol yanımda sancı Dilimde hasret türküleri. Uçurumlar çağırır beni. Artık kalmadı kapısı açılmadık düşlerim Aşkın bir damlası düşmedi deryama Şimdi hangi soruyu sorsam cevapsız.
Hayat bir gizemdir demişti annem Demek şifresini bulamadım. İçimden gelip geçtin Şimdi rüzgar okşar yüzümü
Üşümüş yüreğim Üşümüş ellerim. Islaktır yüreğim ağlamaktan Ve yine yanılıyor zaman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'ÜŞÜMÜŞ YÜREĞİM' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'ÜŞÜMÜŞ YÜREĞİM' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annelerimiz bizlere ne dedi de yanlış çıktı... Nefis olduğu kadar da anlamlı dizeler okuttunuz Kadir Bey, yer yer çağrışımlarla beni kendi ruh dünyama gönderdiniz... Rabbim sizden razı olsun... Selam ve saygılarımla...
hayat gizemlerle dolu sevdaya dûsûnce yûrek saniriz ki hersey gûllûk gûlistanlik kader ôrunce aglarini sessiz derinden yolunu kapatinca boylu boyunca çaresiz kalirsin yanarsin unutulursun çakili kaldigin yerde ama unutamazsin...(çûnkû o kendini her nefeste hatirlatir)