Dağların doruklarında yaşar Acıkınca iner eteklere Adı kurt; dilimizde canavar Canavarsa canavar Yiyecek elbette bir şeyler Karnı doyuncaya kadar Onun da canı var! Ya insan doymayı bilir mi hiç Elinde olsa dünyayı yutar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANAVAR?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANAVAR?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında şöyle bir düşünsek canavar kelimesine ulaşırız.cana saldıran cana kıyan manasına gelir Allahu alem kurt karnını doyurmak için canavar olur insanlarda ya öfkelerine yada çalıp çırpmalarına yani bir çıkar uğruna canavarlaşır.insan canavarı daha şiddetlidir doymakla kalmaz depolamak ister güzel bir konu idi yüreğine sağlık kutlarım Selam ve dualarımla A.R.O
Ne canavarlar var yiyip yiyip doymayan. Asgari ücret yedi yüz lira.Bu parayı çok bulup ta kendi paralarını az bulan parlementerlere ithaf olunur. Utanmıyorlar,halkın yiyeceğinden vergi alıp ,elmas pırlanta gibi takılarda vergi almayan zihniyeti. Dini de çıkarlarına alet ediyorlar rakıya rekor vergilerde.Dini bütünler söz konusu alevilerin Cem evi olunca her türlü özgürlüğü unutuyorlar.Aslinda bunun aslı astarı sahtekarlık. Şiirin harika...
dünyayı yese doyar mı acaba :)) kainatı yutsa gene doymaz ama obu canavarlaşan insan tipini doyuracak bir yer ben biliyorum onu ancak cehennemde ateş doyuracak ...selamlar :))
çok doğursun şaban bey insan dünyayı yutar Rab onların rızıkını biraz öldürmek üzerine kurmuş çünkü bir canlı diğer canlılarn düşmanı hemde doğada denge selamlar