Gözüme haki renkli çocuklar döşedim, Hepsi Gazzeliydi, hepsi Suriyeli
Dönme artık dünya, ben çok acı lokmalar yutkundum karanlığında, Gözüme haki renkli çocuklar döşedim, Hepsi Gazzeliydi, hepsi Suriyeli… Savaşı en ummadığımız zamanlarda serbest bıraktın kıyımıza, Daha baharı bilmiyordu çocukluğum, Sahile vuran yunus balığıyım senin girdabınla, Kuzeyin soğuğu benim ellerimde eriyemez bilirim, Erteleyemeyiz ölümü kapıdaysa eğer, Eli kulağında ressamlar tanırım ben, Kaderimizi çizemez onlar, yüzlerimizi çizer…
Papatya açtıran toprak mıdır bağrımda, yoksa hazan ayında mıyım? Bereketini yitirdim evimin, gel yaklaş dudaklarıma, Şimdilerde sokak sokak aşkı arıyorum, Dut ağaçları bahçeme vurdu, ben nefessiz kalmışım sensizlikten. Peygamber tespihlerim gözyaşımla ıslanır, Mabetlerime çok çiviler çaktım, affı yarım bir çocuğum…
Ben güneşin gölgesinde uyumayı bilirim, Bilirim annelerin merhametini,
Gözüme haki renkli çocuklar döşedim, Hepsi Gazzeliydi, hepsi Suriyeli…
Silah tutan ellerimiz ne renkte söyleyin, Kıymayın perşembelerime, cumama az kaldı, Hutbesi tamamlanmamış bir imamım ben, Kırk kere Yasin okudum aklımın kulluğuna, Ölülerim simsiyahtı, dirilerim yanık…
Gözüme haki renkli çocuklar döşedim, Hepsi Gazzeliydi, hepsi Suriyeli… Gözü yaşlı çocuklara bakın, O zaman anlarsınız karanlığın ne kadar yakın olduğunu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözüme haki renkli çocuklar döşedim, Hepsi Gazzeliydi, hepsi Suriyeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözüme haki renkli çocuklar döşedim, Hepsi Gazzeliydi, hepsi Suriyeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkürler sevgili Ferda, çocukların ağlamadığı bir dünya için, ağlamayan annelere ve ağlatmayacak bir de devlete ihtiyaç vardır, elele, yürek yüreğe bir dünya var olması dileğiyle...