(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ki de kim murada ermiş aşk deryaya dalan derviş Köz köz olmuş pınarların katresinden taşar sahil Ol nuruna muhabbet-sin ölüm dahi aşka dahil
ölüm dahi aşk...
Günümüz aşklarına bir atıf sanki şiir... gerçek aşkta ölüm dahi aşk tır demiş kısa öz... yaşamak lazım gerçek aşkı ve aşk dememek lazım diğerine dedim şairem... bu kadar az mısrayla deryaydı yazdıklarınız ve nasibini aldı okuyanınız diyerek teşekkür ediiyor saygı ve sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza..
eyvah ki, o aşk deryasından nasipsiz olana ne bir reşha ne bir katre. ve elbette, hakiki mahbuba muhabbetten başka yol da yok. fakat, ey şair, bizi bu kadar sarsmaya ne hakkın var. lakin, verdiğin yaralardan da memnun kaldığımı itiraf etmeliyim...
sağolasınız ne güzel yorum teşekkürlerim hayata kattığınız sevgi yürekli cümle güzelliklere değerli şair Yiğit Ender Koç..:) sevgim saygım selamlarımla..
Ki de kim murada ermiş aşk deryaya dalan derviş
Köz köz olmuş pınarların katresinden taşar sahil
Ol nuruna muhabbet-sin ölüm dahi aşka dahil
ölüm dahi aşk...
Günümüz aşklarına bir atıf sanki şiir... gerçek aşkta ölüm dahi aşk tır demiş kısa öz... yaşamak lazım gerçek aşkı ve aşk dememek lazım diğerine dedim şairem... bu kadar az mısrayla deryaydı yazdıklarınız ve nasibini aldı okuyanınız diyerek teşekkür ediiyor saygı ve sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza..