Ah dostum, Dün mecliste yoktun, Yerin boştu desem yalan olur, Çünkü sen hep kalbimdesin. Onun için yanımda olamıyorsun, Hacmi olan herşey uzayda, Aynı anda , aynı yerde bulunmaz biliyorsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet ayşem dostlarımızın yanımızda olması gerekmez daima görmesekde görüşmesekde yerleri gönlümüzde hiç değişmeden aynı yerde.senin tarzın ,uslubun çok hoş hep böyle kal dostum...kalemin daim olsun.
duru sevgi tarafından 11/28/2007 8:31:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ahhhhhhh AYŞE' m, Sen yaman bir kalemşörsün ! Bu zekâ ışıldayan şiirlerine bayılıyorum. Maşallah, tıkır tıkır çalışıyor, akıl, zekâ, duygu üçlüsü... Bermuda şeytan üçgeninin tersi bu girdap... Sevgi, saygı, dostluk girdabı... Bir düştün mü içine ne çıkabilirsin, ne de çıkmak istersin ! Sonsuz teşekkürler dostu. Hem bu güzel şiiri bizlere sunduğun, hem de eşsiz dostluğun için !
dostum, Dün mecliste yoktun, Yerin boştu desem yalan olur, Çünkü sen hep kalbimdesin. Onun için yanımda olamıyorsun, Hacmi olan herşey uzayda, Aynı anda , aynı yerde bulunmaz biliyorsun
duru sevgi tarafından 11/28/2007 8:31:45 AM zamanında düzenlenmiştir.