(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili ayşem hoşgeldin demek adetten ama ben evsahibi olacak kadar buralı değilim diğer üç dost gibi... ama senden önce üye olmak adına hoşgeldin sevgili dost.yine harika bir dörtlük çok güzel.şeker portakalı ve nice güzel şiirlerini burada görmek dileği ile. ben düzenli giremiyorum ama mümkün oldukça girebildikçe izleyceğim sevgiler ayşem.
Başkomutan Gazi Musatafa Kemal Atatürk ölümsüz kalbimizde Anıtkabir ikametgahımız çok sağlam inancımız izindeyiz Atam Canımız kanımız feda vatana şehitlik şanımız şehit Mehmetçik Allah Muhammed Ali sevdalısı Türk Türkiye demektir Alevi Sünni
Aramıza hoşgeldin, ince ruhlu, duygusal, hassas arkadaşım. Kısa ama öz şiirinle başladın ama, ben senin nostalji şiirlerine bayılıyorum. Heyecanla bekleyeceğim o bazen hüzünlü, bazen gülümseten şiirlerini. Burda kahve çay ikramımız olmuyor ama, onun yerine puanımla ağırlayayım seni değerli arkadaşım. Sevgilerimle.
Ayşe'm, Hoşgeldin güzel dost ! Seni burda görmek ne keyif ! Şiirlerini çok severim bilirsin... Bu da küçük ama nefis bir şiir... Hem ses,ahenk, hem anlam olarak çok başarılı... Bu çok az duyduğumuz kelimeleri bulmakta ki maharetine hayranım doğrusu... Günleri iple çekeceğim yenileri için... Sonsuz sevgilerimle... Ve de hakederek tam puan. İnan beğenmesem arkadaş puanı asla vermem... Hakkındır canım.
sevgili ayşe ben de senin bu kısacık şiirlerini çok seviyorum. dernekte okuduğun zaman hayran kaldığımızı biliyorsun. dergide hep kısalarını yayınlıyorsun diye kızıyorsun ama bunlar gerçekten çok güzel. sevgiler Ayşem. hoş geldin defterimize.