(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Solundan/// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Solundan/// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın insan doğduğuna, insan olduğuna ve de insanız biz diye salına salına dolaşmasına lanet okutan dizelerdi. Okudum, duygulandım, kinlendim. Asilik az gelir böyle düzene. Yürekten alkışlarım ile nice yıllara ve paylaşımlara Taylan bey. Esenlikler içinde...
Solunda yaşıyordu kıyametini Ve Solundan yaralıydı bütün yaşamı…
Okudum tüylerim diken diken oldu ağlamak gibi bir his hayır dedim onurlu duruşa onurlu mücadeleye yok gözyaşı yaralıda olsa solu.. kıyamette olsa solunda.. bir başkaydı sanki Taylan arkadaşım bu şiir çok başka benim için.. ve ben şanslıyım inan Devrim gibi asi Özgürlük kadar mavi bir kızım oldu büyüdü ve koşuyor mavilerin peşinde onunda acıyacak biliyorum hep sol yanı acıtacaklar ama hiç korkmuyorum...aksine gurur duyuyorum onunla onurlu mücadelesiyle.. sevgilerimi bırakıyorum çokca bu şiire.. ve elbet saygılarımı....
sol yanımız acıdı be şair. insanlık ölüyor,ve buna sessiz kalmak bir insanlık suçu. senin gibi cesur kalemler dillendirebiliyor yaşanan bu acıları. tüm kalbimle teşekkür ederim bu şiir için.
İşkence sonrası
Beton zeminde sürüklenişini görüp
İrkilerek uyanıyordu
Kan ter içinde
o bedenlerin ve sizin duyarlı yüreğinizin önünde saygıyla eğiliyorum yüreğinizdeki inanç hiç sönmesin