(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan Kırmızı/İntihar Notları 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan Kırmızı/İntihar Notları 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Riyakarlığın yakıcı güneşinden Hayli bunalmışken şair Ve Göremeyince de gölgesini Tanrının Sığındı Bilinmez karanlığın toprak kokan serinine
Bereketli meyve bahçelerine daldı sonra İnsan kanıyla sulanan
Her bir ağaç dalı çoktan almış yükünü!
Gücü başkasında görüp yaratana karşı ilkesizleşmek ne kadar kolay günümüzde, Övüneceğimiz bir tek gururlu ve onurlu olmanın bilincinde miyiz dersiniz? İzzeti yakalamak yerine, laçkalaşmış ve sulandırılmış bir hayata yalnız şiirler mi karşı koymak zorunda. Lakin şiire yakışıyor asilik.
Konuştuğumuzda zulme lanet yağdırırken; tavır vaktinde işi başkasına devretmek veya “tavır vakti” oluşturmamak konuşma zamanı konuşmamak ilkesizlik ve ifadesi zor başka şeyler hani, boğazda düğümlenip, dile getirilemeyen doğrular gibi.
Gizemli bir şiir sayfalarca yorum yazılabilir.
Küfrettiler yalvarırlarken Bedenlerinde gezinen nefes sahibi Üvey Babalara
Kral çıplak diye haykıracak çocuksu bir ruhu ihtiyaç var.
Tanrı Evlat edinirken günahları Kapı dışarı edildi Öz anne Azize
Doğruyu söyleyen dokuz köyden kapı dışarı edilir şair, onuncu köy var mıdır?
Vakti gelince bu düzen bozulur diye ellerini hiç çekinmeden çamura bulayanlar, hiç bir fırsatı ve imkanı kaçırmayanlar, bozuk ve çarpık dedikleri düzenin veya sistemin haram nimetlerine aç köpekler gibi saldıran sahteciler ve işgüzarlıkla kanayan yaralara habire riyakar merhemler süren soytarılar oldukça bu çark daha çok döner.
Elma dersem çık armut dersem kaybol şair, onuncu bir köy daha yok bilesin :)))
Tebriklerim kalsın...
Sepkin Coşkun tarafından 12/15/2012 6:00:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben şiirlerinizde nedense tek birşey bulmuyorum aslında tek bir şey bastırılırken parmakla ... görüntüsünde.. çok şey buluyorum .. ya şiir gerçekten çok şey veriyor , ya benim dünyam fazlasıyla geniş ya da ben delirme sınırının bile üst sınırını aştım.. belki de hepsi..
Lût kavminden Cinsel istismar'a Tecavüz' e Savaşlara ( iç ve gerçek olanlar ) Korkulara Deliliğe........vs... vs...
doğru mudur bilemem ama içinde gizlenmiş bir Sevgi vardı .. teslimiyet arzusu ...
Özümüz çıkışlı yazdıklarımızı hiç bir karşılık beklemeden bırakırız sınırları betimsiz şiir evrenine ve olurda şayet bir zaman kesişir ise o yazılanların yolu anlatılmak istenileni anlayan bir okuyan ile ve hele bir de okuyan beğeni yorumu ile de ulaşıyorsa yazarın ruhuna; değemeyin artık o yazarın keyfine....
bazi bileklerde cok zarif durur jilet.