Bereket ve dengesinde üçün Her gece yeniden yazıyorum kitabını gücün Seviyorum oynarken Özümü titretmesinden üçlü elim sendelerin…
Ama Sendeler de bazen Üçlü kule temeli saç ayağım!
Isınma turlarında her oyunun Evvel zaman hikayeleri anlatır Bu yüzden sırayla İkisi daim yere basan ayaklarım…
Cinsiyetsizliğinde kıvranırken gece Travesti sıkıntıların Şeker pembesidir sabahlığı…
Kimliğini yitirmiş umutlar ise Tek çözümdür sıkıntılara -ki Vesikalı fahişe çıplaklığında karşılanır bu yüzden Ücreti peşin ödeyen her müşteri ... Gece cinsiyeti müşteri cüzdanında!
. . .
-‘İstersen kızıl şehvetiyle okşarım geniş göğsünü’ dedi Ruhuna dahi işlemiş sarışınlığına rağmen kadın
…!
Hangi tutku bu derece şiddetlidir ki Bel altı kılcal akışını aort debisine çıkartacak?
Ve Hangi tutku Anlık İhanete Yatay geçişlerde Şiddetini kaybetmez asla?
/…/
Ürperirken bedenim (2)Kızıl krater gölü derinlerinde Hoyratlığıma sebep (3)Sarı orman gülüne ihanetim…
O kadar yakınım ki ölüme şu an Koah çaresizliğinde nefessizim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Misk Kokuludur İhanet Üç-Genim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Misk Kokuludur İhanet Üç-Genim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım.