(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERCİH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERCİH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben ipek yataklarda hür olmayı istesem.. bencillik etmiş olurmuyum... ama bu hayatta dört dörtlük ipek yataklarda yatacak gibi rahatlık yoktur ki.. allaha bağlandıktan sonra hür oluruz.. allahtan başka neye bağlandıysak ona esiriz gibi.... hürriyetsizlik çok zor... esarette bize göre değil... ebedi ipek yataklar cennettedir.. inşallah hep hakederiz cenneti... her zaman dedğim gibi kısa şiirlerin çok daha anlamlı... çok güzel... tebrikler.
İstemem kalsın ipek yataklarda kula köle olmayı, Kara toprak döşeğim olsun tercih ederim hür kalmayı.
Değerli Hocam yüreğinize sağlık. Az söz çok mana. Bunu ancak sizin gibi yüreği güzel insanlar yazar. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz. Kaleminiz daim olsun.
Hkmetli beyitlerinizi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum ve hoşgeldiniz diyorum...
Hür yaşamak gibsi varmı parangalar vurulmuş bir yaşamı kimseciklerde tercih etmez ...
Sevgilerimle saygılarımla değerli hocam birgün geçikmeli olsada affınıza sığınarak Öğretmenler gününüz kutlu olsun bütün eğitimcilerin sizin nezdiniz de Öğretmenler gününü kutluyorum ...
İstemem kalsın ipek yataklarda kula köle olmayı, Kara toprak döşeğim olsun tercih ederim hür kalmayı.
Mehter takımının müziklerini dinlediğim anlar eski yiğitmelerimizin hangi ruh haliyle yollara koyulduğunu kestirmek zor değil. Ama öyle bir dize yazmışsınız dost ki; insan peşine takılıp gider bu şiirin
İstemem kalsın ipek yataklarda kula köle olmayı,
Kara toprak döşeğim olsun tercih ederim hür kalmayı.
Özden bir söz ve çok mana anlayana.Tebrikler, saygılar.