esintili bir Sonbahar günü... gün inmeye yakın gözlerimde fer kalmamıştı PC’de çalışmaktan sayıklamalarımda tek düşüncem Sendin gene kederlerim ağzımda titremelerini kesti ,sükûn buldu bak, yanılgılar içerisinde geçen zamanın yansıması alnımdaki kırışıklıklarda gizl11 olsun,ben gene de sevgimi taşımak istiyorum dinlediğim türkülerle sokaklara ve ıssız dağların zirvelerine inerek , gözyaşlarımla Arş-ı âlâya yükselip, kendimi kendimden saklamak istiyorum ….. Senin yüreğinin yansımasıyım ben,bil..! … kendimi romanlara, şiirlere gömdüm: yıldızımı arıyorum sevmek istiyorum sevmek… ve üzerimde hüzün kazağım olmadan sevda rengi bir ömür istiyorum seninle olabilmek için sevmek… şimdi, gözlerin parlayarak ve gülümseyerek bak bana birkaç sessiz an geçirmek değil,istediğim yüreğim sığmıyor göğüs kafesime kalbimin davulları çalıyor Seni istiyorum yalnız Seni yalnız …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SEVDA RENGİ BİR ÖMÜR İSTİYORUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SEVDA RENGİ BİR ÖMÜR İSTİYORUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.