(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAKDİRE KARŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAKDİRE KARŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın okulu yok hem de bilgisi Sevgi dolu gönül Hakkın vergisi Günah, sevap gençliğinin sergisi
Geri alamazsın ömürden yaşı Gelemezsin asla takdire karşı
Üstadım, yüreğinizin güzelliğini satırlarınızdan okuyor, ruhumuza şifa olacak sözlerle bahtiyar oluyoruz. İyi ki varsınız. Rabbim kaleminizi daim etsin. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Değerli hocam, Gerek içerik, gerekse şekil olarak mükemmel olmuş şiir. Sizin yüreğinize sağlık. Öğreti olarak kullanılabilecek bir şiir bu. Teşekkürler efendim... Saygılarımla...
güzel bir öğreti mesajları veren bir solukta okunup biten ve sonunda da ne çabuk bitti diye hayrete düşülen güzel ve yapısal olarak başarılı bir şiir. tebrikler hocam, çok güzeldi.
Aşkın okulu yok hem de bilgisi
Sevgi dolu gönül Hakkın vergisi
Günah, sevap gençliğinin sergisi
Geri alamazsın ömürden yaşı
Gelemezsin asla takdire karşı
Üstadım, yüreğinizin güzelliğini satırlarınızdan okuyor, ruhumuza şifa olacak sözlerle bahtiyar oluyoruz. İyi ki varsınız. Rabbim kaleminizi daim etsin. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.