önce aşkı yarattık ellerimizle ve sonra ölümünü izledik gözlerimizle nede cesurduk sızlayan kemiklerimizle...
ölüyoruz işte ! iki şehirde yanyana sözlerin nefesimken kapanmış dudaklarınla giderken sen şiirlerimi kestin orta yerinden yetmedi ! dilimi vurdun ökçesinden bu kanamalar başucumdan…
hani... batının kanayan dudaklarından yazmıştın en son mektubunu bana nargilenin kızıllığında duman el yazısı ile akşam gözlerinden öpmüştün ikimizi eksik kalan yanlarımız yuva yapmıştı mayısın dallarına unutmadım aklımda hüzün suskunluğunda bir bir çevirdim yaprakları duvardaki saati unutmadım saklımda…
deniz şahit ! sabahçı kahvesinde unutulmuş yakamozlar ellerinin terli yamaçlarında yıkanırken ay kandırmıyordu avuntu duraklar…
kan durmuyordu ulaşılmaz seferlere çıkmıştı zaman sol göğsümün altından havalanırken turnalar zeytini dalında kuşu kanadında sözü uçurumda bırakan sen ne çok sevdim seni bir bilsen kıskandım söyleyemediklerimden…
sırf sen seviyorsun diye kırmızıdan baktım bu gece yedi tepeye bir bakışta yakmıştık bu şehrin ışıklarını hatırlarmısın fethedilmişti yeşillerim gözlerinin zindanlarında kırılmıştı zincirlerim karanlığın seyrinde tarihin tozlu raflarında körüm bu gece amayım sustuklarına ü ç ü n c ü bir göz d e ğ m e s i n diye örttüm dilimi şiirlere bir ben üşüyorum birde yaradan biliyor ölü bir kentin gözlerinde titreyen hüzünleri…
yıllarca savrulduk oradan oraya mayıs hazirana haziran kasıma soyundu mevsimler hep ayrılık oldu ve biz hep çıplak kaldık en derinlerde aşka ayrılık giydiren aşıklar kimi mezopotamya olduk aynı bardaktan su içtik içtiğimiz sularda yakıldık kimi meriç olduk delice çağladık rüzgarı eteklerimizde yakaladık mesafelere aşk durduk l a k i n hep en son durakta sokak lambasının buğulu sesinde ses verdik sessizliğimize dudaklarımız asya boylu boyunca uzanmış fırat akıyordu bozkırlarımızda nevetra ağlarken duvarlarımızda mostar köprüsünden geçiyordu çocukluğumuz yıkık dökük vatanım gibi sessiz vatanım gibi kimsesiz dimdik ayakta sevdim seni bayım gözyaşımla sevişirken kurşunlarınız…
şiirimdin sen ellerime el veren sevdam avuçları ayrılık kokan adam uzat şimdi ellerini son verirken mektubuna parmak uçlarından öpsün dudaklarımın hüzünlü gölgeleri
u n u t m a d ı m s a k l ı m d a başucu kitabım ve arasında mektupların…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ellerinden kanıyor mektuplar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ellerinden kanıyor mektuplar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kullanılan müzikten şiirin seslendirilmesine ki (erkek sesi çok çok yakışmış) her şeyiyle çok beğendim. kaç defa geldim gittim bilmiyorum ancak bu sefer teşekkür etmek nasip oldu
Bu gün şiirlerde hüzne bulamak varmış elimi yüzümü. Bu kadar denk gelir ancak. Kime gitsem hüzn yazmş. Bu önce yayınlamnmasına rağmen aynı minval üzere yazılmış. Hüzn. Bu da iyidir diyorum. Allah hüzünlü kalbi severmiş.
Mektuplarımda da sen varsın... Odamın en karanlık yerinde ve sokak lambası ışığında hüznün Sen giderken hüzünler dökülüyordu gözlerimde bir bir! Gelmelisin bayım gitmemelisin...
ölüyoruz işte ! iki şehirde yanyana sözlerin nefesimken kapanmış dudaklarınla giderken sen şiirlerimi kestin orta yerinden yetmedi ! dilimi vurdun ökçesinden bu kanamalar başucumdan… yazan kalemı ve ses olan yüregi tebrık ederım sevgi ve saygılarımla...
Sanıyorsun ki kapandı açtığın yara oysa; hala sen içten ,içe kan/ıyorsun MEKTUPLARINLA... Böyle güzel dizeler zaten hala şiirlere döküyor olmazdı ki yüreğinize sağlık.. saygılar
GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU ; ŞİİRİN ROMANTİZMİNE UYGUN BİR SESLENDİRME DİNLEDİM..HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN....ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
şiirin seslendirilmesine ki (erkek sesi çok çok yakışmış)
her şeyiyle çok beğendim.
kaç defa geldim gittim bilmiyorum ancak bu sefer teşekkür etmek nasip oldu
tebrik ve teşekkürlerimle
sağlıkla kalın...