(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sinelere bir diken gibi batsada gerçektir bunlar.. Kimileri Şeytanın yolundan kimileri Allah'ın yolundan gidecektir. Yüreğine sağlık ne kadar güzel yazmışınız.
iki tür insan vardır, birincisi kuran'ın nuru ile yol alan ve ardından gelene iz olan... ikincisi bu izden gidenler ve gitmeyenler.... saygı ve selam ile...
Ne güç bırakır, ne kuvvet.. Ne diş bırakır, ne yürek.. ---Ne saç bırakır, ne de amaç!.. Bir korku imparatorluğu dön dolaş.. Korku ve şehvet..
Anlamadın mı ey insan, şirktir en büyük tehlike ---Hem bu dünyada, hem öbür!..
Görmeyene bilmiyorum ne gerek.. Düşünsene/ bir ömür....
Allah''ın affetmeyeceği tek şey..
Şeytanın en çok isteyeceği..
Merhamet etmeyene merhamet olunmaz/ tek madde
Kime taptı bu insan be?!..
O gün Allah, onları hep birlikte mahşere toplayacak, sonra meleklere: "Şunlar size mi tapıyorlardı?" diyecektir. Onlar da: "Seni tenzih ederiz. Bizim onlara karşı sığınacak velimiz sensin. Hayır, onlar cinlere tapıyorlardı. Çoğu onlara inanmışlardı." diyecekler. (Sebe Suresi 40-41)
Sinelere bir diken gibi batsada gerçektir bunlar..
Kimileri Şeytanın yolundan kimileri Allah'ın yolundan gidecektir.
Yüreğine sağlık ne kadar güzel yazmışınız.