(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tekrar ben:) ben öğretmenimi kaybettim..ilkokul öğretmenimi...Kurtuluştu adı, kadındı üstelik.. ki öğretmensin sen cetin bir coğrafyada...günün kutlu olsun tüm öğretmenler nezdinde. şiirler sağılsın berivanlardan öğret ferhad !
sür ki nice berivanlara beyaz yazmaları dar gelsin sür ki kucaklarında ölüm yerine nice berivanları emzirsin nice berivanlar boy versin yamaçlarında...
kimisi gitti fıratın sularında,kimisi intihar ettirildi törenin kör kuyularında ah berivan...
namus...mayınlı düş koynunda kıvrılmış kör yılan dağ konuştu keklik öttü sür sesini diline sen de konuş berivan sen yaz ferhad..okusun kör kuyudaki töreyi kurdela gibi yakasına takanlar..
berivanlar yağar ömrümüzün atlasına kara gözlerinde ayışığını tasıyan kızlar yağar ... şiirde her sözcük ev ödevini gerekenin dışına çıkmadan yapmış.. çok sözcüğe gereksinim duymayan 'berivan' kelimesi başlı başına bir şiir.. susma ferhad..!