(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
999 PENCERELİ TAPINAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
999 PENCERELİ TAPINAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam, elit ve de velûd kalem işte bu!.. Sayın Edib/ Ahmet Beyefendiye katılmamak ne mümkün!?. Kaleminiz daim olsun dileklerimle efendim... KUTLUYORUM... Esen kalınız!
yoksa sensiz ne dağlar gelinlik giyer ne göğe bulut ağar ne beynimde şimşek çakar ne de sarsılır yer!
yaşadıkça sen yaşlandıkça ben(?) mutluluk gül kokan bir rüzgâr bazen kuzeyden sert bazen güneyden ılık esen...
beraber koyduk bu sevdanın adını ay yüzünde mecnun gül yüzünde deliyim, sen ay güzeli ben ise sevda seliyim...
o kadar yakınsın ki cana dağ dağa kavuşmaz ama insan insana kavuşur, yedi kat gökte kopsa da kıyamet bir gün mutlaka kavuşacağım sana
Şaban AKTAŞ 24.11.2012
Kutluyorum.................. Niçe güzelliklere hocam çok güzeldi dizeler severek haz alarak okudum...... Kalemin daim yolun açık olsun Saygılar selamlar.........
Hocam, elit ve de velûd kalem işte bu!..
Sayın Edib/ Ahmet Beyefendiye katılmamak ne mümkün!?.
Kaleminiz daim olsun dileklerimle efendim...
KUTLUYORUM...
Esen kalınız!