(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sadaka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sadaka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle güzel bir hiciv ki; çaydaki şeker gibi eriyip gitmiş şiirin içinde. Amma velâkin, şekerin kendisi gözükmese bile, tadını alan biliyor ki bu çayda şeker var.
Şiirinizin içindeki gizemli ana unsur da, düşüncelerde şimşek gibi çakıyor değerli kardeşim. Kime sorsanız hayır ben değilim diyor da, başka bir şey demiyor. Peki kim ozaman bu "iki kişiden birisi?" ... :)
Başarılarınızın devamı dileklerimle. Saygımla selamlar... Sultan Yürük
Ben Sadık Ağanın aldatılamayacak kadar,çarıklı erkan-ı harp dendiği kadar kurnaz olduğuna,başına da ne geliyorsa,kendisini herkesten akıllı sanmasından geldiğine,dolayısiyle,politikada belirleyici unsur olan varlığının acınacak değil,acımasızca eleştirilecek olduğuna inanıyorum...Yani,ağabey,siz az bile demiş,yine de inceliği elden bırakmadan,şiirin hatırına olduğu kadar demişsiniz...Kutluyorum,ağabey...Sevgi ve saygılarımla...
Çok güzel bir hiciv...Bir torba kömüre .... Bulgura...Pirince...Makarnaya oy veren çaresiz , Cahil insanların dramı.. Yüreğine sağlık hocam....Yine dolu dolu ve çok güzeldi...Selam ve SAYGIMLA....
uuuuuuuyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kardan adam öyle bir şiir yazmışsınki öyle bir yürekyarası kanatmışsınki okudum okudum içim acıdı ama nafile acı bir gerçek kalemin susmasın
harikasınız, çocukların geleceği hiç bir karşılığa satılamaz ama çocukların satıldığı bir dünyada ne yazık ki geleceklerini satmak ciddiye bile alınmıyor...
Hocam sosyal bir yarayı ne kadar güzel dizelelerle yansıtmışsınız. Okurken gerçekler canımı acıttı. Yüreğinizin duyarlılığını bir kez daha o usta kaleminin sözcüklerinde buluyorum. Saygılarımla...
Dost bu da ne harkulade Kömür memleketinde yaşayan ben Sadık ağaya satılan kömürü gören sen. Çok güzel sevgili duygu insanı Kutlarım efendim benden Vallahi tam puan Saygılar
Çok güzel,varlığı ve yokluğu görmüş ama kişiliğinden taviz vermemiş biri olarak,kutluyorum sizi