(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustum… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustum… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep öyle değilmiyiz. Kan kusarızda kızılcık şerbeti içtik deriz. Bir yanımız dert yüklü diğer yanımızla hayat yüklüyüz. Çok tatlı kelimeleriniz var. Kutlarım. Selam saygılar.
siz sussanız da kalem haykırıyor dizelerde. yani anlaşıldığı üzere şairi kimse susturamaz. kendisi bile. sevgiler canan. güzeldi şiirin belki bir çoğundan daha çok. başarılar.
Değerli gönül dostu, siz ne kadar sustum deseniz de satırlarınız dile gelmiş adeta konuşuyor.Yerine, zamanına göre susmak bir erdemdir değil mi? Atalarımız söz gümüşse sukut altındır demişler. Fakat sizin susuşunuz bir volkanın patlamasına yakın bir susuşa benziyor. Zira yüreğinizdeki güzellikler gül olup açılacak gönüllerde şebnem olacak, yürekleri ab-ı hayatı sunacaktır. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
UNUTULMAMALIDIR Kİ DERTLER PAYLAŞTIKCA AZALIR SEVİNÇLER PAYLAŞTIKCA ÇOĞALIRMIŞ.BUNDAN SONRA DERT ORTAKLARINIZIN HEP ETRAFINIZDA OLMASINI DİLERİM. HERHALDE HAYATINIZDAN BİR KESİTTİ Kİ BU KADAR İÇTEN OLMUŞ BU ŞİİR.
Kutluyorum ...