sezsiz bir çığlık yankılanır semada sevdaya özlem çağlasada ne fayda sonu olmadıktan sonra tükenen umutlar yüreği yaksa da lav olup dünyaya aksada ne fayda ne fayda söndüreni olmayınca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çığlık… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çığlık… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık saygın gönül dostu Sessiz çığlık aslında insan bedeninde fırtınalara yeni kavramlarla adeta tusunami yaratıyor Saygılar efendim harkulade+5
sezsiz bir çığlık yankılanır semada sevdaya özlem çağlasada ne fayda sonu olmadıktan sonra tükenen umutlar yüreği yaksa da lav olup dünyaya aksada ne fayda ne fayda söndüreni olmayınca… ... Sevgili Abhaz Kızı; Kalemine yüreğine ne desem bilmem ki... Muhteşem bir kalemsin... Yok başka söyleyebileceğim bir söz...
sezsiz bir çığlık yankılanır semada sevdaya özlem çağlasada ne fayda sonu olmadıktan sonra tükenen umutlar yüreği yaksa da lav olup dünyaya aksada ne fayda ne fayda söndüreni olmayınca… GÜZELDİ KARDEŞİM.TEBRİKLER SEVGİYLE + 5
sezsiz bir çığlık yankılanır semada sevdaya özlem çağlasada ne fayda sonu olmadıktan sonra tükenen umutlar yüreği yaksa da lav olup dünyaya aksada ne fayda ne fayda söndüreni olmayınca…
sezsiz bir çığlık yankılanır semada sevdaya özlem çağlasada ne fayda sonu olmadıktan sonra tükenen umutlar yüreği yaksa da lav olup dünyaya aksada ne fayda ne fayda söndüreni olmayınca…
güzel bir şiir okudum tebrikler değerli Şaire yüreğinize sağlık selamlarımla
sezsiz bir çığlık yankılanır semada sevdaya özlem çağlasada ne fayda sonu olmadıktan sonra tükenen umutlar yüreği yaksa da lav olup dünyaya aksada ne fayda ne fayda söndüreni olmayınca…
TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM YAZAN YÜREĞE BENDEN TAM PUAN TEBRİKLER...
Vuslatı olmayan sevdalar ve ayrılıkların feryadı ister semaya yükselsin, ister yanardağ misali patlasın, sevilen duymadıkça yanmadıkça faydasız... Daha çok ünsüzlerin kullanıldığı kısa ve öz anlatım. yüreğine sağlık. Sevgilerimle.
Kutluyorum kısa ama özlü çalışmanızı ..., saygıyla ...