(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜME SESLENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜME SESLENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
http://www.kemahlilar.com/sayfala.asp?nereye=oku&id=2556 ( Bu onun taziye Link adresi )
Aziz Kardeşim Değerli Üstadım..Osman Akbaş benim ençok sevdiğim hemşehrim abimdir..Allah senden razı olsun ki o gibi bir insan ile dostluğun var..Ne güzel insanı kayıp ettiğimizi birbirimize haberimiz olmadan yazıyoruz..
Azade Kardeşim bunu öyle güzel anlatmışki...
Hazırdır bohcan Nere yolculuk ? Viran bag,bahçen Nere yolculuk ?
Acelen niye Kime hediye Söyle ne diye Nere yolculuk ?
Kalsan olmaz mı Vade dolmaz mı Giden gelmez mi Nere yolculuk ?
Bekler kafile Durmak nafile Hep saf saf ile Nere yolculuk ?
Bir veda etsen Ve öyle gitsen Dursan..diretsen Nere yolculuk ?
Giymişin kefen Baglanmış kafan Elinde sopan Nere yolculuk ?
Önünde imam Bilmem anlamam Vakit mi tamam Nere yolculuk ?
Rabbim mEKANINI CENNET KILSIN...
KEMAH_LI tarafından 11/20/2012 12:26:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
SEVGİLİ KARDEŞİM OSMAN AKBAŞ..BİLİYOR MUSUN BUGÜN İKİNDİ NAMAZINDAN SONRA EN ÖNDE SEN VARDIN.ARDINDA ULUCAMİ İMAMI VE DAHA ARKADA DA BİZLER VARDIK..KİMLER YOKTU Kİ ORADA..HATIRLIYOR MUSUN 1975-76-77 Lİ YILLARDA BERABER AYNI YURTTA KALDIĞIMIZ ARKADAŞLAR, GECELERİ ŞEHRİN ÖNEMLİ YERLERİNE YAĞLI BOYALAR İLE SLOGANLAR YAZMAK, DİREKLERE AFİŞLER ASMAK İÇİN TOPLANDIĞIMIZ ARKADAŞLARIN HEPSİ SENİN VE İMAMIN ARKASINDAYDIK..İMAM HAKLARINIZI HELAL EDER MİSİNİZ DEYİNCE HEP BERABER YÜKSEK SESLE ÜÇ KERE HELAL OLSUN DİYE BAĞIRDIK..SONRA PINARBAŞI MEZARLIĞINA GİTTİK SENİNLE..YASİNLER OKUNDU, FATİHALAR OKUNDU... BU ARADA HER BİRİMİZ BUNDAN SONRA KALACAĞIN YENİ MEKANINDA RAHAT KALMAN İÇİN DUALAR ETTİK..ÜZERİNE KÜREKLERLE TOPRAKLAR ATTIK..VE BİR KERE DAHA HELALLEŞTİK..AMA BİZ ORADAN AYRILDIK SEN KALDIN..SENİ RABBİMİZE DUALARLA UĞURLADIK SEVGİLİ KARDEŞİM..BİZ DE GÜNÜN BİRİNDE ORALARA GELDİĞİMİZDE İNŞALLAH YİNE BERABER OLURUZ..MEKANIN CENNET OLSUN..PEYGAMBERİMİZE KOMŞU OLMAN DUALARIMLA.. KARDEŞİN FARUK ANBARCIOĞLU...
http://www.kemahlilar.com/sayfala.asp?nereye=oku&id=2556 ( Bu onun taziye Link adresi )
Aziz Kardeşim Değerli Üstadım..Osman Akbaş benim ençok sevdiğim hemşehrim abimdir..Allah senden razı olsun ki o gibi bir insan ile dostluğun var..Ne güzel insanı kayıp ettiğimizi birbirimize haberimiz olmadan yazıyoruz..
Azade Kardeşim bunu öyle güzel anlatmışki...
Hazırdır bohcan
Nere yolculuk ?
Viran bag,bahçen
Nere yolculuk ?
Acelen niye
Kime hediye
Söyle ne diye
Nere yolculuk ?
Kalsan olmaz mı
Vade dolmaz mı
Giden gelmez mi
Nere yolculuk ?
Bekler kafile
Durmak nafile
Hep saf saf ile
Nere yolculuk ?
Bir veda etsen
Ve öyle gitsen
Dursan..diretsen
Nere yolculuk ?
Giymişin kefen
Baglanmış kafan
Elinde sopan
Nere yolculuk ?
Önünde imam
Bilmem anlamam
Vakit mi tamam
Nere yolculuk ?
Rabbim mEKANINI CENNET KILSIN...
KEMAH_LI tarafından 11/20/2012 12:26:14 PM zamanında düzenlenmiştir.