(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimde sus çıglıkları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde sus çıglıkları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve sonra ben büyüdüm neden hâla kamburumda yorgun yılların yükü içimde susturamadığım mazlum çocukluğum ağlar bir ben duyar susarım
...
"içimde sus çıglıkları .... gayya kuyusu "
Büyümek dertlerini sorunlarınıda beraberinde getiriyor ne yazık ki sevgili şairem,çocukluğumuzu işte o sebeble özleriz,çok güzel hayat analizi dizeler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum sevgimle.
Çok söz-sessizliği yırtan sestir susmak. Bazen en güzel cevaptır bazen tepki-duruş. Konuşamadıklarını anlatır bazen, bazense neyi ne kadar anlatırsan anlat anlaşılmayacağını bildiğinden susarsın...
Özdemir Asaf'ın dediği gibi; "söylenemiyor çok şey susmadan.."
Susarsın bazen, bazen de sustuğuna yanarsın... Kutlarım sevgiyle...
Ve
sonra
ben büyüdüm
neden hâla
kamburumda yorgun yılların yükü
içimde susturamadığım mazlum çocukluğum ağlar
bir ben duyar
susarım
...
"içimde sus çıglıkları .... gayya kuyusu "
Büyümek dertlerini sorunlarınıda beraberinde getiriyor ne yazık ki sevgili şairem,çocukluğumuzu işte o sebeble özleriz,çok güzel hayat analizi dizeler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum sevgimle.