(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O MU ?? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O MU ?? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))))) Valla öyle ... Bir de "O" tek söylenince ayrı anlam taşıyor çok söylenince başka bir aleme çıkıyor insanın karşısına. Bir de hatta çok olan ucuz olur derler..Az olan pahallı. Selam ve saygı ile ...
kimse sıfır demedi demişsiniz de şu 11 tane olan sanırım kalvyede sıfır o yusyuvarlak bu uzun içi kavisli şey sıfır oluyor sanırım ama sıfır kıymetlidir neyle çarılsa kendine benzetir
ve zeka oyunu gibi bir hoşluk getirmişsiniz ne güzel
Yoooo....O harfi onlar hepsi ayrı birer "O" bir sürü "O" olmuş oldu sayfada... O'ndan sebep hep çok olanı ifade eder "O".. Sağolun siz de değerli yorumlarınızla ifadeleri zenginleştirip, kıymetini katlıyorsunuz.. Teşekkür ederim Al...Giraysu
O bir asker ki silahını namus bilen. O bir asker ki bayrağı için savaşan, O bir asker ki Çanakkaleyi savunan, O bir asker ki geleceğe ışık tutan, O bir asker ki ölüme göğüs geren, O bir asker ki yürekli ve korkusuz, O bir asker ki korkuyu hiç tanımayan, O bir asker ki toprağı için gazi olan, O bir asker ki canına siper kazan, O bir asker ki dünyaya ün salan, O bir asker ki inkılaplar yaratan, O bir asker ki büyük bir ulusu kurtaran, O bir asker ki anlamayanlara anlatılamaz. O bir asker ki Cumhuriyeti kuran, O bir asker ki yeniden vatan yaratan. O bir asker ki gönüllere taht kuran, O bir asker ki ansızın Samsuna çıkan, O bir asker ki tüm Anadolu da, Burcu, burcu ekmek, su, aş, toprak kokan, O; öyle bir asker ki, O, bir Öğretmen, O bir yiğit, O bir yenilmez kahraman, Ve O, Atatürk ve O, büyük bir komutan, Ve O yüce deha, Mustafa Kemal ATATÜRK.