Binbir gecede, bin yıldız olup, Konuversem saçına ! Tâcın sanarak sen, Beni taksan başına ! İstemem gökyüzünü ! O güneşin, o ayın olsun ! Bin yıldızı kayboldu diye ağlayadursun !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur Duası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur Duası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım bu şiir bana hiç yağmur duası gibi gelmed. bu olsa olsa aşk duası olur.Ama sevgiliye biraz sitem var.Beni kaybedersen çok pişman olursun deyip , örnek gökyüzünü göstermişsin.Yanlışını görürsem parçalanacağımıda bilsem seni terkederim. Ona göre beni beni aşına tacet demek gibi geldi .harika .Aba altından sopa göstermek se ben buna derim. sevgiler
kISA ŞİİR YAZMAK BİR SANATTIR. KISADA UZUNU ANLATABİLMEK. BU ŞİİR BİR ÖRNEK. DAHA DA KISALABİLİR. AMA BU ŞİİR ÇOK BAŞARILI BULDUM. BU TÜRE ÇALIŞIRSANIZ DAHA GÜZEL VE DEĞİŞİK KONULARDA KALEM OYNATACAĞINIZI TAHMİN EDEBİLİYORUM. AŞK SEVGİ SEVDA... AMENNA. AMA DÜNYAMIZDA BAŞKA KONULAR DA VAR. SOSYAL PROBLEMLER. MESELA... BAŞARILAR DİLERİM.
Binbir gecede, bin yıldız olup, Konuversem saçına ! Tâcın sanarak sen, Beni taksan başına ! İstemem gökyüzünü ! O güneşin, o ayın olsun ! Bin yıldızı kayboldu diye ağlayadursun !
1001 gecede 1000 yıldız son gecedeki yıldız nerede ....... ???
Sevilenin saçları gökyüzü kadar güzel, yıldızlar o saçlara yakışır tak taç yapıp ey dost. Ya senin saf yüreğine ne tacı takalım? Taç yapamayız ama, bir demet sevgi buketi sunsak şu an... Kabul mü?.... Sevgilerimle.
SEVDA UĞRUNA GÖKYÜZÜNÜ TERK ETMEK.ŞİİRLERİNİZİN İÇERİĞİ MÜTHİŞ KUVVETLİ.DUYGULARINIZ VE KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN...SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Binbir gecede, bin yıldız olup, Konuversem saçına ! Tâcın sanarak sen, Beni taksan başına ! İstemem gökyüzünü ! O güneşin, o ayın olsun ! Bin yıldızı kayboldu diye ağlayadursun !
Kısa öz bu ne güzel bir şiir, yüreğine sağlık can kutlarım sevgilerimle..
yıldızlrdan taç yaptım saçlarına dizeleri gibi hoş mutlu edici .ne güzel anlatıyorsun sevgili mübiş kısacık ama özle dört satıra ne anlam yüklüyorsun hatta bazen biliyorsun ben çıkmaza giriyorum içindekileri doğru anlammı diye teyidini istiyorum senden.küçük yüreğe neler sığabileceğini gösteriyorsun.sevgiler.
Binbir gecede, bin yıldız olup, Konuversem saçına ! Tâcın sanarak sen, Beni taksan başına ! İstemem gökyüzünü ! O güneşin, o ayın olsun ! Bin yıldızı kayboldu diye ağlayadursun !
Mükemmel satırlar. Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbim kaleminizi daim etsin.
sen zaten başımızın tacısın güzel yürekli arkadaşım. yıldıza da gerek yok teneke olsa takarım yeter ki senden bir parçacık bulunsun içinde. sevimli küçük şiirini zaten çok sevmiştim ilk dinlediğimde güzel sesinden. diğerlerini de bekliyorum bu sayfalarda. sevgiler can Mübişim.