Bir damla gözyaşına sığdırdık deryaları, O yüzden med cezirler gözpınarımızdadır, İşte gidiyor o dost, alıp hatıraları, Şimdi bütün mevsimler, sonbahar tadındadır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dostunu uzak yerlere yolcu edeceksin geleceği günü bekleyerek ............. bir soğuk kış günü vereceksin üzerindeki tek gömleğini......... her gönülden gidenelr vardırr sevdiklerinizin gönlünüzü terk etmemesi dileğiyle.......
Bir damla gözyaşına sığdırdık deryaları, O yüzden med cezirler gözpınarımızdadır, İşte gidiyor o dost, alıp hatıraları, Şimdi bütün mevsimler, sonbahar tadındadır.
Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
"Şimdi bütün dizeler sonbahar tadındadır." Yahya Kemal merhumun, "Kanlıcanın ihtiyarları, hatırlamakta bir bir, Geçen sonbaharları. dizelerini anımsattın bizlere , kaleminize sağlık. Daim olsun Tebrikler..
bütün mevsimlerinin ilkbahar tadında olmasını dilerim. sonbaharda güzeldir ama hüzün kokar nedense bütün mevsimlerin ilkbahar olsun sevgili mübişcim.kalemin daim olsun.
GÖÇ Bir damla gözyaşına sığdırdık deryaları, O yüzden med cezirler gözpınarımızdadır, İşte gidiyor o dost, alıp hatıraları, Şimdi bütün mevsimler, sonbahar tadındadır
Bir damla gözyaşına sığdırdık deryaları, O yüzden med cezirler gözpınarımızdadır, İşte gidiyor o dost, alıp hatıraları, Şimdi bütün mevsimler, sonbahar tadındadır.
kısa ama insan gönlünü dolduran hacım ve yoğunlukta okumaktan çok şiir tadı aldım
benim ilham kaynağım, senin bu küçük dörtlüklerinden ne şiirler çıkarttım biliyorsun değil mi? küçük ama anlamlı, tabi ki gerçek anlamının dışında derinliği de var. herkes de farkedecek zaten. sevgiler Mübişim.
Bir damla gözyaşına sığdırdık deryaları, O yüzden med cezirler gözpınarımızdadır, İşte gidiyor o dost, alıp hatıraları, Şimdi bütün mevsimler, sonbahar tadındadır.
güzel bir şiir her zamanki gibi ve isabetli bir teşhis kutlarım+tam puan saygılarımla...
ozzy tarafından 11/21/2007 11:31:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir soğuk kış günü vereceksin üzerindeki tek gömleğini.........
her gönülden gidenelr vardırr
sevdiklerinizin gönlünüzü terk etmemesi dileğiyle.......