(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYET'EL KÜRSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYET'EL KÜRSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilgi gösteren herkese çok teşekkür. eleştirilere diyecek bir şeyim yok, bir bakış açısıdır.. ben kendi adıma şunu söyleyebilirim, bu şiir açısından vicdanım rahat..saygılar..
İmanli biri olmama rağmen,fiili duanın sadece dille söylenenden etkili olduğu inancındayım.Herşeyi Rab'den istemek yerine biraz da bizim çaba göstermemiz gerektiği kanaatindeyim..Keşke herşey dularla çözülecek kadar basit olsaydı.Tebrikler.
şiire katiliyorum elbette ayetler insanlik icin indirilmistir ve okunmali, okutulmali..yaşanmali.. yalniz bir ayet isminin şiir başligi olmasini doğru bulmuyorum. kuran-i kerim ilahi bir şiirdir ve yazani, yazdirani bellidir efendim. şimdi tüm şairler birer ayet ismini şiir yapmaya kalksalar, şiire mi yoksa ayete mi yönelir insanlar.. nacizane benim düşüncelerimdir.
Dünyayı kurtaracaktın, hani?!... -Ayet’el Kürsü’yü okumazsan, kendini bile kurtaramaz…
Allah... O'ndan başka İlah yoktur. Diridir, Kaimdir. O'nu uyuklama ve uyku tutmaz. Göklerde ve yerde ne varsa hepsi O'nundur. İzni olmaksızın O'nun Katında şefaatte bulunacak kimdir? O, önlerindekini ve arkalarındakini bilir. (Onlar ise) Dilediği kadarının dışında, O'nun ilminden hiçbir şeyi kavrayıp-kuşatamazlar. O'nun kürsüsü, bütün gökleri ve yeri kaplayıp-kuşatmıştır. Onların korunması O'na güç gelmez. O, pek Yücedir, pek büyüktür..
Ayet-el Kûrsi'yi okuyan kimse yedi kalenin içine girmiş gibi muhafaza edilir. Ayet-el Kûrsi, Kur'ân-ı Kerimin dörtte biridir.
Kutlarım..Yer Gök dua ile ..Hikmetli faziletli bir dua..Teşekkürler.