(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yüreğim küskün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yüreğim küskün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eline fırsat geçmeye görsün insanoğlunun! Bencilliğinin esaretinden beslenen hırsları sosyal düzenin çarklarına taş koyuyor ve görülen manzara sebep-gelişim-sonuç ilişkisini çok iyi bilen erdem sahibi kalplerin içini burkuyor… Diğer ihtiyaçlarını gidermesi için daha siftah yapmayan komşusunu adres gösteren bir ecdadın nesli bugün ne halde, öyle değil mi! Güzel bir empatiyle güzel bir dikkat çekmeydi şiiriniz. Kara kalem çalışmanız ise siyah beyaz zamanlarda sanki fotoğraf makinesiyle çekilmiş gibi süslemiş duyarlı sayfanızı. Tebrik ederim Üstad. Ses yorumunda da Hayrunisa hanımı ayrıca kutluyorum. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle…
MERHABA efendim şiirde resim kadar muhteşem evet hep olan çocuklara oluyor maalesef efendim çok geç kaldım biliyorum özür dilerim efendim dilerim yorumu beyenirsiniz sevgi çiçeklerimi bırakıyorum nadide sayfanıza hoşçakal
''düşlerimde sakladığım geleceğimin hiçliğinde tükeniyorum,, Karakalem çalışmanızın gölgesinde şiiriniz gerçeğin yansımalarıydı... Acı ve buruk... Kalem ehlinden böylesi isyan ; içinde, duygu taşımayanları bile ürpertmeye yeterli bence... Suskunluğumu daha faza söze tercih edip, kutluyorum mahir fırça ve kaleminizi efendim.. Düşündürücüydü...
babidim tarafından 11/10/2012 9:17:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili kardeşim.Önce karakalem çalışmanızı tebrik edertim.Harikaydı.Benim torunumda karakalem çalışıyopr ama portre savaş resimleri yapıyor anca .Bak manzara ne harika olmuş kutlarım.Elinize sağlık. Şiire gelince ,sokak çocuklarının hayatlarını ,bir çocuğun üzerinden harika bir şekilde anlatmışsınız.Sanki sizdiniz o sokak çocuğu ven sizi izli,yordum,metruk bir binada.O kadar duygulu anlatmışsınız ki. Hep kamu oyunda işte yardım ediyoruz diyorlar ,doğrudur ama hepsine yetişilebiliyorlar mı acaba.Asla. Kış geliyor,Yine donacaklar soğuktan,yine hısızlık yapıp karınlarını doyuracaklar.Aç yaşanmaz ki.kimisini ailesi evden kovmuş,Kimisi anne,baba bile tanımıyor,Kimisi kaçmış dönmeye korkuyor. Bazıları kendilerini kurtarıp iyi birer vatandaş oluyor ama ya diğerleri?Devlet acilen bunlara kesin çözüm bulması lazım.Nasıl ki gelen Suriyelilere barınaklar açılıyorsa niye bu çocuklarımıza yapılmıyor.Niye kimsenin aklına gelmiyor.Hayvan severler gibi ,niye sıkı çalışılmıyor.Kimbilir onların içinde ne cevherler var.......Ama biliyoruzki her an tehlike altındalar,Cinsel istismar,organ mafyası,suça teşvik vs. gibi konuların tehlikesi altındalar.Mesela bazı aileler salıveriyorlar Antakya'da çocukları,çocuklar,bankaların önünde dileniyorlar.Bir kızçocuğuna sordum.Sen okula gidiyormusun,bak ne güzel kızsın diye .Vallahi verdiği cevap ş,u oldu.Hayır gitmiyorum,hem ben güzel değilim ki!.İçim burkuldu.Böyle çocuklarla dolu sokaklar Allah ve Devlet yardımcıları olsun.
SAYIN ARKADAŞIM,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUN İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN.
bir dünya bırakın Oynaya oynaya gelin çocuklar El ele, el ele verin çocuklar.
Bir vatan bırakın biz çocuklara Islanmış olmasın göz yaşlarıyla. Bir bahçe bırakın biz çocuklara Göklerde yer açın uçurtmalara.
Oynaya oynaya gelin çocuklar El ele, el ele verin çocuklar.
Bir barış bırakın biz çocuklara Ulaşsın şarkımız güneşe ve aya.
Oynaya oynaya gelin çocuklar El ele, el ele verin çocuklar.
Bir dünya bırakın biz çocuklara Yazalım üstüne sevgili dünya Oynaya oynaya gelin çocuklar El ele, el ele verin çocuklar.
kovan topluyorum ölüm oyunu sahnelenen meydanlardaki insanlığın merhametinden bir trajedinin nüanslarını provasız icra ediyorum
rolümde parmaklarım parçalanıyor bulamadığım geleceğim kadar acıtmıyor alışık olduğum ıstıraplarım korkuma engel
doğarken kirlenmiş talihim çöplüklere terk edilmiş gereksiz bir teferruatım türü gittikçe çoğalan garip bir atık
insanlığa geri dönüşümüm belli ki unutulmuş kötülük üreten akıllardan çıkmışım çoktan
kendimi topluyorum her gün sokaklardan
ÜSTADIM GÜNAYDIN ; UZUN ZAMANDIR HER İKİMİZİİNDE İŞ YOĞUNLUĞUNDAN OLSA GEREK GÖRÜŞEMEDİK..UZUN AMA KRONİK BİR YARANIN İZLERİ DİZELENMİŞTİ HARİKA BETİMLEMELERLE..BU SAYFA VE KALEM ÖZELLİKLE BENİM İÇİN GÖZE VE DUYGULARIMA HİTAP ETTİĞİ İÇİN EDEBİYAT MANASINDA ŞİİR VE GÜZEL SANATLARIN DİĞER BİR KOLU OLAN RESİM DALİNDA Kİ HAZZA DOYARAK AYRILIYORUM..HER ZAMANKİ GİBİ GÜZEL BİR ANLATIM İÇİNDE ANLAMLI DUYGULARDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SELAMLIYORUM SAYGIYLA.
Harika bir fon resmi ve altında güçlü kaleminizden dökülen duygulu bir gönül sesi. Beğeniyle haz duyarak okudum. Kaleminiz ilhamınız var olsun efendim saygılar.
Ülkemde hatta dünyada, unutulmuş çocukların dramı etkili ve güzel anlatımla şiire yansımış. Biz Müslüman bir toplumuz.Sokaklarımızda bu acıları yaşayan insanlar oldukça Ülkemde huzur ve barış olmaz. çünkü o masum terkedilmiş insanların ahları var. düşündüren,derin buruk bir şiir ve bu konuyu güzel işlemiş. kutlarım kalemi.
çıkmaz sokakların ayazlı gölgelerinde yüreklerini ısıtmaya çalıştıkça onlar, en çok da insanoğlunun yitip giden onurunu yakacak gece...
ve kelimelerin alnındaki öksüz kelebeklerin kanatlarında büyüyecek o çocukların gözlerindeki yitik düşler ...
kimseziliğinin alnından öpe öpe dudaklarına inancın ve umudun sürmesini sür çocuk!
kalabalığının çığlığında ahraz kalan yüreklere inat...
tebrikler gönülden...