(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kutluyorum sevgili Öznur yine dizeler dansetmiş ve harika bir şiir ortaya çıkmış bir sevda ve bir davet eskilerin bir lafı var davete icabet gerekir diye dilerim bu çağrınıza da olumlu yanıt gelir böylesi bir sevda kapıda bekletilmez daha fazla,çok güzeldi yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Bil kendi gücünü, inan sana daima Ve aşk kanadıyla uçulur ancak Tutkunuysan zirvenin, Ruhum sarhoşu al bakan gözlerinin, Elim eline uzanmış beklerken hala Aşk için, aşkla…
final tam bir final olmuş çarptı...çok güzeldi tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
beklenen aşk arzuladığınız anda gelivermiş olsa hayat ucsuz bucaksız bir gökyüzü olabilirdi sanırım çükü insan mutluluğa kanat açmış durumda beklemede güzel çalışmanızı kutlar kaleminizin kavi olmasını dilerim simavdan saygılar
Su…Nasıl yaşanmazsa yokluğunda Hu!.. edasında sesleniyle durulmuşsa kapında Bu “can..!” diye diye, gün gece sancıları Koy teraziye eğriyi doğruyu, say bedele yılları, Öde hesabı, bir solukta geç tuzakları.