(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Namertler yine doldu bağrımıza. Kimine koltuk verdik,kimine omuz, bilemedik foyaları çıkana kadar af buyrun hangisi domuz.
En milliyetçi gözükenine Apoyu yakalttırdılar,dalga geçer gibi asmalarına izin vermediler. En dindarına(ki asla değiller aralarında kardinaller bile var) 38.000 kilise ev açtırdılar.
Çağlayanda İsraili telin edenler,İsraille en fazla anlaşma yapanların kendileri.
Zannetiler ki Mustafa Kemal öldü, Zannettiler ki birda bu vatanın anaları Mustafa Kemal ller doğurmaz. Vallahi de yanıldılar,Billahide yanıldılar.
.......................................................................................................... YİNE DE BİR ŞEY YAPTIM DİYEMEM HATIRANA... ................................................................................. Yapmışsın işte bir güzellik... Rahmetle yad etmişsin... Bizlerle paylaşıp,dualarımıza hissedar etmişsin... Ne mutlu arkalarında böyle hayırlı evlat bırakabilen Dedelere Saygılarımla Tebrikler Dost....
resmi kayıtlara geçen çeyrek,gayriresmi kaynaklarda yarım milyon şehit...ve aralarında başköylü hüseyin... yirmi küsur yaşında onlarca torununun iftiharına vesile olacak şehadetiyle dedem.şanlı Türk tarihinin gerçek destanı... Toprağımın Sevgili şairi, benim değerli hemşehrim. gönül insanı, varlığın kıvanç bana
Alkışlıyorum yürekten sevgili Karayumak yüreğinize sağlık,bu üle öyle kolay kolay teslim edilecek şekilde kazanılmadı,her karış toprağı nice mücadeleler gördü ve nice canlar o uğurda sehid oldu,ver gitsin mantığı hiç bir zaman egemen olmadı Mustafa Kemal'in zamanında,üstelik işgale savaş açtı o buyrun işgal edin demedi asla... Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Dedeleri Çanakkale'de şehit olan.. yani şehitler torunu olarak can-ı gönülden kutluyorum şiirinizi ve bu soylu yüreğinizi...
Vatan, bu toprağa kanlarını ve terlerini dökerek şehit olanlara olduğu kadar, mürekkeplerini ve gönül terlerini dökerek mücadele edenlere de minnettardır...
Başarılarınızın devamı dileğim, Selam ve sevgilerimle....
Ne yazacağımı şaşırdım! Tüylerim ürperdi.Hele şu günlerde TRT'de yayınlanan,Kınalı Kuzuları da izleyince bu şiirle birlikte,M.Akif Ersoy'un Çanakkale Şehitleri isimli eseri geldi aklıma.
Asım'ın nesli...diyordum ya...nesilmiş gerçek: İşte çiğnetmedi nâmusunu, çiğnetmiyecek. Şühedâ gövdesi, bir baksana, dağlar, taşlar... O, rükû olmasa, dünyâda eğilmez başlar, Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilâl uğruna, yâ Rab, ne güneşler batıyor! M.Akif Ersoy
Şehtlerimize Cenab-ı AllaH (C.C.)'dan Rahmet,Yakınlarına ve Türk Milletine Başşağlığı niyaz ederim.
Çok güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık,Tüm Şehitlerimizin ruhları şad mekanları cennet olsun.Allah hepsinden razı olsun bu cennet vatanı bizlere bıraktılar..ATAM HER ZAMAN İZİNDEYİZ..
Kimine koltuk verdik,kimine omuz,
bilemedik foyaları çıkana kadar
af buyrun hangisi domuz.
En milliyetçi gözükenine Apoyu yakalttırdılar,dalga geçer gibi asmalarına izin vermediler.
En dindarına(ki asla değiller aralarında kardinaller bile var) 38.000 kilise ev açtırdılar.
Çağlayanda İsraili telin edenler,İsraille en fazla anlaşma yapanların kendileri.
Zannetiler ki Mustafa Kemal öldü,
Zannettiler ki birda bu vatanın anaları Mustafa Kemal ller doğurmaz.
Vallahi de yanıldılar,Billahide yanıldılar.
Selamlarım.saygılarımla .