(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Karayumak umut ışıklarınız her zaman var olsun sevgili dostum ve tuvalinize siyah ve kırmızının haricinde maviler ve beyazlar da dökülsün .. Tablonun adı haykıran hüzün ama yine de dileğim umutların haykırması hani aralardan sızan ışıklarda da olsa beyazı ve maviyi görelim diyorum ben.. Yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Vur diye haykıran sesimdi bitkin, Siyah kınıydı hançerinin, Vuran ellerin. Gönül eri, hal yolcusu boyun vermiş dar ağaca; Kırmızı kanımdı fışkıran, coşa coşa...
kaleminizi kutlarım... etkileyen bir şiir. saygılarımla
1994 yılında yazdığınız şirler bile hâlâ diri,güzel ve albenisi var...kelebeklerin kanatları kadar güzel...ve etkili..anlamlı ve duygulu...yürekten kutlarım...sevgi ve saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 12/4/2006 3:49:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kederini bıraktın, bu aşktan tek hediye Bir an olsun sordum mu ? Bu kadar zulüm niye ? Sırf güzel gözlerinin efsunlu rengi diye Geceleri, matemi, siyahı sevmedim mi ?
Siyah hüznün rengi olduğu için seviyoruz galiba...
Siyah bir lale misali açılmış çiçek. Ne rüyalar gerçekten daha gerçek vuslat andıyla. Sevda, ateşlerden kordan bir gömlek; Çarklar ortasında kıran kırana
Sevgili Öznur Hanım, çok güzel bir çalışma, İşte şairlik ve şiir, şite fon... Yüreginize sağlık, Başarınız daim olsun Tebrikler