(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Dost Öznur ’um… Nasıl bir izdir ki bu izdüşümü milimetrik yakalamış şiiri… :) Ben iz geçti sanıyordum :) Bakış açın harika şiire teknik göz olarak aldım da ele ölçeği nedir bu çizimin :)
Gerçekten içten bir şiir korkma! :) yüreğinde söz daim yüreğinde baharsı aşklar hiç bitmesin.. Sevgimle güzel şiirdi… Sevgim çok sözüne, özüne …
"Sana bakarken, Al bir koşuya başlar yağız atları aşkın Konar dalıma kanadıma, Dolar kanıma varlığın. "
Her okur farklı yönlerden yaklaşır Şiirin meydanına Kimi ara sokakları tercih eder Kimi ana arterleri Her göz farklı şekillerde Görür dizeleri Her yürek farklı...
Ben de bir çırpıda Bunları gördüm Devşirdim derin dehlizlerine Billur kaynaklarımın Buzlu sularının İçin için kaynadığı Derin dehlizlerine...
can Kadri iyi ki varsın. Hoş geldin, teşekkür ederim dost
Sevgilerimle
öznur karayumak tarafından 5/18/2007 4:23:08 PM zamanında düzenlenmiştir.