(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hedef Tahtası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hedef Tahtası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"MÜFLİS TÜCCAR ESKİ DEFTERLERİ KURCALARMIŞ"YENİ ŞİİR ATMAYINCA BEN DE YOKLADIM GÖZÜMDEN KAÇAN ŞİİR VAR MI DİYE BULDUM BİR TANE HEM DE TAM ONİKİDEN VURDUM.GÜZEL BİR DÖRTLÜK.KUTLUYORUM....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Ah benim güzel ablam önce öldürüp sonra ilaç veriyorsun. eeeee napalım ablalar hem döver hem sever.Senin bu ironideki başarın her iki tezatı da aynı silahla vurmandan geliyor. Aksini ispat et. Hadi yeni şiir yaz
sevgili mübişcim .hergğn yeniden yeniden nelerle uğraşıyor bu yürek. sevgiyide ,sorunuda herşeyide almış içine harman etmiş birbirine.dün ki hocamızın da dediği gibi duygular kum tanesi gibi binlerce duygu var yürekte hepside birbirine harman olmuş yürüyor beraber. ama Allah sorun üstüne sorun vermesin. yürek hep sevgileri onikiden vursun. sende yine onikiden vurmuşsun dört satıra dörtbin anlam yüklemişsin sevgiler.
e arkadaş hep sen vuracak değilsin ya tam on ikiden. bazen de biz vururuz adamı böyle:)))
Canım benim, çok sevdiğin dörtlüklerden ayrılamayacaksın değil mi? hele de bu gün aldığın dört kitap dolusu dörtlükten sonra daha da giç vazgeçmezsin. Sevgiler can dostum.