Şimdi... Bir fon çalıyor kırık Bir kasetçalarımdan, Yalnızlızlığımla Sessizlik... Sessizlik Çökmüş bedenime Bir de dillerim sessiz. Kendim ise Hala doğmamış gibi Yaşamamış gibiyim. Bakma ki yazıyorum Bu şiiri, bu dizeleri!
Susmuyor içimdeki ses Dışarda ise hırçın bir fırtına Var... Dinmiyor aksi, sedası O sessizliğin. Dışına çıkmak istiyorum Yalnızlıklarımın. Varım diyebilmek, Bu çemberi, Bu zinciri kırabilmak için Çok zaman geçiyor Bu hayal aynaların içinde Biraz da kendimden...
Düşlerin ötesinde Mor dağın eteklerinde Bir masal... yok değil Bir şiir yazasım geliyor Sessizlğin kanatlarından Kuşları uçurdum Yaylalara Kırlara Bir de adının Geçtiği gölgelerime Karışan gölgelerine...
Sanma ki yaşıyorum Yaşasam da hislerimle... Az önce bitmişti Fon müziğim Ama sessizlik hala içimde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gölge...
Düşse gözlerime.
hayalin dursa karsimda ...
seni solusam ...
yaaa devam edesim geldi ..
canimsin .. sevgimle ..
bir de
yasasam da
biraz da