(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIŞ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIŞ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili arkadaşım.Bizim oralarda tuzda balık varmıdır ya.Ben ilkdefa buraya gelince duydumda.Çok güzel bir hayaldi.Karların karşısında yemek nasılda güzel olur değilmi.Keyfe bak keyfe.İşte hayal kurmayı ben bu yüzden çok seviyorum.Hiç olmazsa hayal kurduğun müddetçe mutlu oluyorsun.
Sevgili kardeşim.Şiiriniz çok güzeldi.Kutlarım.Şiiriniz ve yorumumla ilgili bir şiir veya iki söz ekliyorum.Sağlıklı ve mutlu günler geçirmenizi dilerim.Selamlar.
Hayaller Kimi kalmış baş başa boynu bükük Düşlerle arkadaş olmuş hayaller Kimi kurmuş küçük, kimisi büyük Düşenle arkadaş olmuş hayaller
Bazen mutluluğun içindeki an Bazen erişilmez, zamanla mekan Bazen iç güdüyle vurunca bir an Bugünle yarına kalmış hayaller
Perest’in ufkun da gezer hayaller Sevdiği, toprağa düşünce eller Sevdalı, yürekte sevgiyi beller Ufkun tan yeliyle gelmiş hayaller
yAŞAR KILIÇ.
suzan çelik tarafından 11/9/2012 12:35:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Meşe odununun alevinde Hafif müzik Eşliğinde. Tuzda balık Şarap aşk Ve sen. Yıllar geçtikçe Güzelleşen Kışım ben…
yüreğine sağlık kış güzel bir mevsim nasıl ki baharda yeşil ve ranğa renk çiçekler yeşilin her tonu varsa kış da beyazın tonu ve karın endamı var ve Türkiye bir kutup ülkesi ve kuzey kutbunda kış olması da normal ben özlüyorum köyde 5 metre kar yagradı altımıza naylon koyar kayar dık özlüyorum inan ki tebrik ederim selamlar
Teşekkürler Gönül Esintisi... Bence şiiri bırakabilirsiniz ama şiir sizi bırakmaz. Sağlıcakla kalın... ÖZÜR: Mesaj kutunuz kapalı olduğu için bu notu buradan yazmak zorunda kaldım.
Görünen köy kılavuz istemez derler. Her ne kadar bahardan firari günleri yaşıyor olsak da bugünlerde, karakış geliyor yavaş yavaş. Hayattan algıların, beklentilerin aynı olduğu kalplerde var kış günlerine inat gönüllerde sıcaklık ve hanelerde huzur… ‘’Giden ay tutulur mu, bala tuz katılır mı! Geceler çok uzun, yalınız yatılır mı!...’’ diyor bir türkümüzün nağmeleri… Evim evim, sıcak evim dediğimiz günlerin en güzel muhatabı kış mevsimi… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
_____________________Her mevsimin kendine has bir güzelliği var tıpkı insan gibi ama bu aralar mevsimleri insanlardan daha çok seviyorum en azından iki yüzlü değiller saygılarımla Gevdan...
Olur inşallah sevdiginizle:) umarım bu hayalinizin gerçekleşmesini sağlayacak inceliktedir, genelde olmuyorlar ya, şikayete başlayıp İpadlerini nerede şarj edeceği sorusuyla evin icinde dolasarak; telefona yapışık bır bicimde karın üstünde yuvarlanıyorlar:))) Erkeklerin romantizm gerçeği can dost boyle galiba biraz kıt; sizin sevdiğiniz istisnalardandır umarım...
dilerim kışlarında baharı yaşarsın, __________ ha birde ,, unutma bahçenin dalında beslediğin serçeleri sevdiğine dalıpda aç kalmasın emi_____daim melek ol sevgili İzmir lim
benden de selam BORNOVADAN _____haaa kışın tuzlu balığı ne yapacaksın, çıkacaksın sevdiğinle bahçende pişireceksin balık bol,,,masayı da kur ye dışarda, aşk ısıtır sizi___ ısınmaya şömine başına gir eve---
Meşe odununun alevinde
Hafif müzik
Eşliğinde.
Tuzda balık
Şarap aşk
Ve sen.
Yıllar geçtikçe
Güzelleşen
Kışım ben…
Ne güzel bir benzetme ve anlatımdı
kaleminizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..