MutLuLuğum Sende KaLdı.. BiLiyorum.. Ve Sen Gidiyorsun.. OLsun.. Sevgi FedakarLık İster.. Benim İse Son FedakarLığım... SeninLe Giden MutLuLuğum OLsun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FedakarLık.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FedakarLık.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişik ve güzel bir şiir. Konu çocuksa eğer fedekarlık yapmak çok kolay olur. Resimde ki kız da çok tatlı maşallah. Bütün çocuklar tatlı değil midir? Tatlı, masum ve hayat dolu gözleriyle esir alırlar insanı. Sevginin en güzel tonuna sahiptirler. Dünyayı unutur insan onlarla şakalaşıp oynarken. O an size gülüyorsa bilirsiniz ki içtendir ve beklentisizdir. O yüzden en güzel sevgi onlarla yaşanır. Şiir kısa ve çok anlam barındırıyor bence. Dilerim son fedakarlık olmaz. Saygılarımla.
hayal deniziii tarafından 11/4/2012 12:22:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
hayal deniziii tarafından 11/4/2012 12:24:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiire Yakın Zamanda EkLemeler OLucaktır.. Tşk Ederim.. Okuyan gözLeriniz Dert Görmesin..
"Çocuk Kokusu Cennet Kokusudur " Diye Hadisi Şerif Vardır.. ÇocukLar MasumLuğun Simgesidir.. Masum OLan Her şey ilgi Çeker, Sevmeye Ve SeviLmeye Değerdir..