(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefaret// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefaret// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''bilirsin, kan kusulup nasıl şerbet edildiğini bilirim, bilirsin nasıl susulduğunu, duvar gibi şu ‘git(me)!’lerinle düşmüştüm ya hayattan senden kalan yalnızca sarındığımdı adın ‘çekip alma, bari, o kalsın bırak!’ dediğim içime bıraktığın şu ‘üşümüşlüğünün’ üstünü örtmelerime de susuyorum!
susuyorum, bilmişlikle alâkası yok şu çok söylemişliğin kaçak, geveze papağanı say bir korsan masalının bir yağma seferinde, bir vakt-i seher havalanıp en ucuna uçmuş tehlikeli burçların..
su gibi akıyor zaman yılları yel, şimdi yolları sel, saatleri ‘sen’ alıyor; susuyorum! sis olup indikçe derin uçurumlarına içimin bana bir patika olsun kalmıyor senden diye de susuyorum..
şu buhar olmuşluğun bir susku içindi elbet artık bunun için de susuyorum! susuyorum, sen gibi yok suvaracak susuyorum sevgili sana çok ‘susuyorum’!''
Şiire hakkını veren değerli dostum Gören gönül gözlerin hiç incinmesin. Yüreğine dolanlar güneşin doğuşu gibi aydınlansın hayatında .... Saygılarımla susmasın kalemin can kırığı yangınlarda...
Taş olmayan-betonlaşmamış kalplerin sözcüsüdür g-öz yaşı. Hangi yaşta olunursa olunsun hangi dil konuşulursa konuşulsun, cinsiyetimiz, milliyetimiz ne olursa olsun gözyaşları ortak dilidir yüreklerin.
Ruhun taştığı noktada duygular ağır gelince bedene, acının damlalara dökülüp akmasıdır g öz yaşı... Al hayat kefaretimdir g özümden akan yaşlar yaşatıp-yaşatmadıklarına...
Yine 'Şiir' okumanın keyfiyle ayrılıyorum sayfanızdan. Kutlarım saygıyla...
Artık
Taşımıyor yapraklarını
Yüreksizce yaklaşan ölümün gölgesi
Ayrılığın suretinde saklanıyor
Kavgam
Can pazarı
yangı hissedilmiş dize dize can yangısı can pazarında.. şiir sen ne büyüksün diyerek yürekten kutluyorum sevgi saygımla...