www.youtube.com/watch?v=GquTOv-Dr08&feature=related Julia ıglasıas/El amour...
YİNE YAĞMUR VAR BURSA’DA,
yine hüzün senden kalan, yine hasret, yine sessizlik sensizliğimden, aynı şu saçaklardan süzülen damlalar gibi, içim kapkara...
Bana karamsar olma diyeceksin canım, her zaman olduğu gibi, gülümseyerek, ve hiç bir zaman tutamayacağım ellerini uzatarak bana, umutsuz olmamamı fısıldayacaksın, uzaktan uzağa...
Nasıl umutsuz ve karamsar olmam ki, bir yandan güz bastırırken soğuk ve karanlığını, diğer yandan özlemin esir alır mısralarımı, eşkiya gecelerden geriye kalan puslu sabahlarda, nasıl hüzün olmaz ki yazdıklarımda...
Yine yağmur var Bursa’da, yine hüzün, yine sessizlik, sensizliğimden miras bana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir güz şiiri benden sana ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir güz şiiri benden sana ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısın...
BEN KİM KARAMSARLIK KİM...
Kramsar olmam için hayatla tüm bağlarımın kopması gerekir oysa ben yaşamayı çoooooook seviyorum.
Keşfiniz için kutlarım Ömer...
Gülümseyişlerimiz daim olsun...