(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yolculuk ki, sen varsın yanımda ben geçerim dümene, yeter ki sen ol yanımda yemleriz yakamozları da yemde oluruz, duygularımız çoştukça mehtabın yansımasına ..
ceketini al ama yanına üşümeyesin, sıcaklığımda ..
eyvallah dost kalem, eyvallah .. Arzular şelale bu arada .. :)
başı dumanlı karlı dağlar sevdamızı yazdığımız koca çınarlar. resim ve sözler muhteşem uymuş canım. Yüreğine emeğine sağlık toprağım. Sevgimle İZMİR'le kal hep.
Sevgili kardeşim.Çok güzel pastoral bir şiirdi.Ama ben biraz dağı sevgiliye benzettim. Çünkü çaresiz kaldığın durumlarda ne yapıyorsan sevdiğine sarılmak için,hepsini dağa meyletmişsin. Bütün mısraları hayran kalarak okudum ve yorum yazdım. çok değişik ve kendinden emin duygularla yazılmış bir şiirdi. Şiirdeki akıcılık harikaydı. İmgeleri dansettirmişsiniz şiirinizde. Hani çok güzel bir söz var .....''''Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma .'''' sevgili arkadaşım.
sevgili kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
BEDAVA - ORHAN VELİ KANIK
Bedava yaşıyoruz, bedava; Hava bedava, bulut bedava; Dere tepe bedava; Yağmur çamur bedava; Otomobillerin dışı, Sinemaların kapısı, Camekanlar bedava; Peynir ekmek değil ama Acı su bedava; Kelle fiyatına hürriyet, Esirlik bedava; Bedava yaşıyoruz, bedava.
Rüzgarına verdim Sevdamı. Başındaki dumana Hüznümü. Gün oldu gülümsedim Gülümsettin. Yaslandım yamacına Yorulunca. Güvenli bahçende Çiçekler derdim. Sakladın beni Kollarında… KUTLARIM GÜZEL OLMUŞ ANLAMLI VE AKIÇI KALEMIN VAR OLSUN ŞEN VE ESEN KALIN SEVGİLER
Sevgi dolu yüreğiniz, güzel şeyler yansıtıyor dizelere. Duygu yüklü zarif yüreğinizin sesi olan güzel çalışmanızı beğenerek okudum. Saygı ve sevgi ile kalın.
RESİM DE NE KADAR ÇOK YAKIŞMIŞ ŞİİRİNE YÜCE DAĞLARDIR ÇEKER HÜZNÜMÜZÜ DE SEVDAMIZI DA YORGUN YÜREĞİMİZİ DE DİNLENDİRİR KISACIK ŞİİRDE NELER ANLATMIŞSIN SEVEREK OKUDUM SELAMLAR SEVGİLER
Rüzgarına verdim Sevdamı. Başındaki dumana Hüznümü. Gün oldu gülümsedim Gülümsettin. Yaslandım yamacına Yorulunca. Güvenli bahçende Çiçekler derdim. Sakladın beni Kollarında…
Ayrılıklar olmadan hiç bir şeyin kıymeti bilinmiyor ayrıldımı sevmediklerini seviyor özlüyorsun Hasretle ağlayan bir dağın göz yaşları eteklerinde birikerek ummanlaşmış o dağın yanıp tutuşmasına dayanamayan gönül bulut şeklinde üzerine dikilip adeta serinleten bir gölge olmuş. şiir gibi fondaki resimde güzelliğiyle görücüye çıkan kız gibi dikkatleri üzerinde topluyor.çok güzel emeğine yüreğine sağlık yürekten kutluyorum Osman AKSOY
osman aksoy tarafından 10/30/2012 4:00:35 PM zamanında düzenlenmiştir.