Issızlığından kurtulabilir Bir adımda kaçabilirim sandım Y a n ı l m ı ş ı m Daha bir adım Atamadan ayağımı Rüzgarına yakalandım
İlk kez Böyle sarmıştı rüzgar Hani tutunsam yelelerine Uçucak,uçuracak yüreğimi Koparır bizi sandım Tutundum,tutundumda Kendimi Senden K u r t a r a m a d ı m . . .
Oysa dokunuşların incitiyor Nefesin değdikçe nefesime T ü k e n i y o r u m Ben senden kaçtıkça Sen sevdiğim Sen bana geliyorsun Ve geldikçe Beni biraz daha öldürdüğünü B İ L M İ Y O R S U N
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurtaramadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurtaramadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende kurtaramadım abım ne kendımı ne yuregımı ve lanet olsun dıyorum bu yurege neden sevıyorsun dıye sevme be yurek adam olda kımseyı sevme ama sen sevgılerımlesın canım abım benım
Var olsun yetkin kalemin sevgili üstadım. Her zamanki gibi büyük beğeniyle okuduğum eserini kalben kutlarım. Selam, sevgi ve her dem sonsuz saygılarımla. Fon bir harika..
duyguların üzel bir şiir. yoğunlaştığı aşk dolu çok güzel bir şiir. buruk fonun hazzında okundu derinden.etkileyici bir anlatım şiirde. tebrikler şairim.
Issızlığından kurtulabilir Bir adımda kaçabilirim sandım Y a n ı l m ı ş ı m Daha bir adım Atamadan ayağımı Rüzgarına yakalandım
İlk kez Böyle sarmıştı rüzgar Hani tutunsam yelelerine Uçucak,uçuracak yüreğimi Koparır bizi sandım Tutundum,tutundumda Kendimi Senden K u r t a r a m a d ı m . . .
Oysa dokunuşların incitiyor Nefesin değdikçe nefesime T ü k e n i y o r u m Ben senden kaçtıkça Sen sevdiğim Sen bana geliyorsun Ve geldikçe Beni biraz daha öldürdüğünü B İ L M İ Y O R S U N
yazar kalemi kırık mehmet aküzüm
Yine Yürekten dökülmüş sevda dolu dizeler, Okumak zevk verdi gardaş, hele Müzik ve türkü öyle bir uyum sağlamışki defalarca dinledim ve okudum Kalemine yüreğine sağlık Selamlarrrrrrrrrrrrrrrrrr.................
Şiirin duygusu karmaşık sanki biraz. Satırların arasında başka satırlar da varmış da sanki eklenmemiş şiire. Şiir, kopamamış sevgiliden. Uğraşmış şiir, denemiş ama kapılmış sevda rüzgarlarına. Şiir kaçtıkça sevgili gelmiş. Geldikçe de şiiri vurmuş can evinden. Gizemli bence bu şiir. Çözemedim ve çözemeyince daha cazip hale geldi şiir. Öyledir ya şair, çözemediklerimiz ve anlayamadıklarımız hep daha çekici gelir bize.
Şiirleriniz hep güzel ve özgün geldi bana.
Bu arada söylenen ezgiyi de beğendim. Saygılarımla
Kutlarım...Saygılar......