(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel,içten bir şiir.Tebrikler..Sanıyorum,aynı duygulardayız.Ben de çok sevgili Babacığımı,İzmirde kaybettim.Neyleyebiliriz ki,Allah Rahmet Eylesin,deriz.Selamla..
Aslında küslüğüm şöyle: Her fırsatta giderim, şartlarım elverdiğince kalır dönerim.
Vuslat var ya hani, yani tamamen kavuşmak.
Ona izin vermiyorum. Güya İzmir'i cezalandırıyorum oysa aynı cezayı kendime de kesmiş oluyorum bile bile.
Neyse. Yine de çok severim Bakmayın sitemime. Sadece içim kırık işte. Gene de onsuz edemem.
Ha bu arada inancı sağlam bir insan olarak, asla isyan değil sadece sitem benimkisi. Elbet her şey yerli yerincedir Yaradanın takdiri ile. Benimkisi ara ara yoğunlaşan özlemin kaleme yansıması bazen. E kolay da değil, öylesi bir Babanın yokluğuna dayanmak. Üzerimdeki gölgesinin güvencesinden mahrum kalmanın burukluğu. Sevecen, güçlü, mükemmel kişilikli ve tam bir Baba idi... Sizlerle derdimi paylaştım ve yanımda buldum her birinizi. Derdime ortak olan tesellilerinizle. İyi ki varsınız.
Çok çok güzel yorumlarınıza, Dost desteklerinize en içten teşekkürlerimle Değerli Şair Dostlarım.
çok sevdiklerimiz gider zamanla gider ama böylesi güzelim deniz kokulu martı çığlıklı şehre küslük olurmu hiç? hiç barışma ihtimali yok mu? bir şans daha verseniz belki affettirir kendini İzmir... hep sevgiyle...
Çok sevmenize rağmen bu kentin sizde bıraktıkları hüzünler daha yoğun galiba sevgili Öznur ne diyebilirim ki dilerim geride kalmıştır bunlar yürekten hatıraların izlerini silmek kolay değil biliyorum ama yaşamın devam ettiği göz önüne alınırsa unutmak gerek yaşamak için Paul Valery'nin sevdiğim bir sözüdür gerektiği zaman kullanmakta fayda var diyorum.. Yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
mekanı cennet olsun babanızın....çok güzel bir şiir okudum kaleminizden anneye ve ya babya yazılan her şiirin etkilediği gibi etkiledi bu da beni...saygı ve sevgiyle kalın...
sayın Karayumak duygusal yüreğiniz çağlamış dersem abartmamış olurum zira şair kesimi zaten duygusaldır babanıza Allahtan rahmet sizede baş sağlığı dilerim,sizin bir babanızı almış İzmir benim her ikisinide aldı İzmir fakat her şeye rağmen ben çok severim İzmiri güzel yüreğinizden dökülen dizelerinizi kutlarım saygılar.
Sen ki, kendi ellerinle bıraktın orda beni. Mavi-yeşil sihrinde kaybolup yitti gönül. Sen ki, yine orada terk edip gittin bizi; Ne şimdi gözümde eski İzmir, Ne güneşi, aynı değil.
Acısı düşmüş dizelere Rahmet diliyorum.ayrıca Kutluyorum şiiri.Sevgi ve saygıyla
sevggili şair acınızı anlıyorum bende 45 yıl önce karamandan izmire göç eden bir babanın izmir doğumlu evladıyım. benimde babam bu topraklarda Rahmet-i Rahmana kavuştu. şimdi ben hem bunca yıldır aileme vatan,hemde topraklarında yatan babama yar olduğu için daha çok seviyorum memleketimi. siz benim babamın toprak komşusu hemşehrimsiniz onur duyuyorum bundan
Sen ki, kendi ellerinle bıraktın orda beni. Mavi-yeşil sihrinde kaybolup yitti gönül. Sen ki, yine orada terk edip gittin bizi; Ne şimdi gözümde eski İzmir, Ne güneşi, aynı değil.
Şiiriniz bir şarkıyı hatırlattı bana...
Neyleyim köşkü, neyleyim sarayı içinde salınan yâr olmayınca...
Sevgili olmadı mı ne İzmir İzmirdir...Ne İstanbul İstanbul...
Kutluyorum güzel şiirinizi...
Selam saygı ve muhabbetlerimle...
yitikyürek tarafından 12/3/2006 9:29:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
En sevdiğiniz yere emenet ettiğinizi düşünseniz babanızı diyeceğim geldi haddim olmayarak. Kaçınılılmaz sona ererken, sevgilinin kolları gibi kucaklamıştır onu belkide. Şiirinizi selamlıyorum sevgili Öznur... Allah babanıza rahmet eylesin.... Selamlar
Seni nerde arasam, neyle avunsam? Yakıp gittiğin ateşle geçecek ömrüm. Hasretle rüyalarda bir an sana kavuşsam, Nice mihraplar yıktın içimde ah Nerde eski gülüşüm? ..
Sevgili Öznur Yumak çok nefis bir şiir di kutluyorum
Seni nerde arasam, neyle avunsam? Yakıp gittiğin ateşle geçecek ömrüm. Hasretle rüyalarda bir an sana kavuşsam, Nice mihraplar yıktın içimde ah Nerde eski gülüşüm? ..
Sevgili Öznur Hanım, Allah rahmet eylesin, babanız nur içinde yatsın, ama acaba İzmir'in günahı varmıydı.. Bu güzel şiirini ve yazan yüregini candan kutlarım.. Başarın daim olsun...
Bilseniz ne kadar etkilediğini ...Ben babamı Ankara 'da kaybettim ve İzmir'in toprağında ebedi istirahatine bıraktım. İnsanlar ayrı yerlerde ve ayrı zamanlarda aslında aynı şeyleri yaşarlar.Sizi çok iyi anlıyorum, Ankara bana hep uzak kaldı .Tam tersi şehirlere kırgın baksak da sevgimiz bâkidir değil mi?
İzmir'den imbat esintileri ile selamlar ,saygılar size...
İzmir mi, Ankara mı sorusuna cevabımın nedeni budur işte. Bunca sevdiğim şehrim ki canımı acıtarak, toprağına Babamı aldı... Küsüm ben ona ama yine de severim işte mavim şehrim